قدردانی رییس فهما از مدیر کانون معراج السعاده روستای دوستدار کتاب
قدرداني رييس فهما از مدير کانون معراج السعاده روستاي دوستدار کتاب
همزمان با 24 آبان روز کتاب و کتابخوانی؛

قدردانی رییس فهما از مدیر کانون معراج السعاده روستای دوستدار کتاب

رييس ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور در ديداري صميمانه از مديرکانون معراج السعاده روستاي دوستدار کتاب بزنج اسفراين و کانون شايسته تقدير رواق کتاب دومين رويدادملي فهما قدرداني کرد.
شناسه خبر : 32147 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین «حبیب رضا ارزانی»، رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور امروز دوشنبه،  24 آبان، همزمان با روز کتاب و کتابخوانی، در نشستی صمیمانه از تلاش های فرهنگی و فعالیت های کتابخوانی  «هاجر قادری» مدیر کانون معراج السعاده بزنج قدردانی کرد.

دکتر ارزانی، در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت های این کانون و ظرفیت های ارزشمند فعالان مسجدی آن، فعالیت های کانون مذکور را به عنوان کانون ویژه و دریافت مجوز این موضوع را توصیه کرد.

وی همچنین حضور قادری در نشست تخصصی فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی که امروز دوشنبه، 24 آبان ماه جاری با هدف توسعه مشاغل خانگی برگزار می شود، را ارزنده خواند و گفت: ظرفیت عظیمی که کانون های فرهنگی هنری مساجد از آن برخوردار هستند، در دل مسجد و به صورت خودجوش رونق گرفته و در حال انجام است که نیازمند حمایت بیشتر مجلس از این فعالیت ها به ویژه در حوزه کارآفرینی است.

وی در تکمیل این مطالب اقدامات کانون معراج السعاده در حوزه اشتغالزایی بانوان را مورد تحسین قرار داد و همچنین اعلام کرد: تاکنون یک هزار  و 42 کانون  در رواق  کارآفرینی  سامانه بچه های مسجد ثبت شده است.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری «معراج السعاده» روستای بزنج اسفراین، با تلاش مدیر کانون و فعالان آن، راه اندازی صندوق خرد بانوان و کارگاه تولید و فروش قارچ و نیز تولید و بسته بندی خشکبار در کنار فعالیت های فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی وکسب عنوان برگزیده برگزیده های جشنواره روستاهای دوستدار کتاب ایران، چاپ 25 عنوان کتاب و راه اندازی نخستین انتشارات مسجدی توسط مدیر کانون، ساخت کتابخانه و مجتمع فرهنگی چند منظوره  و شایسته تقدیر شناخته شدن در رواق کتاب  دومین رویدادملی فهما، را در کارنامه فعالیت خود دارد.

 

پایان/