بیش از 200 هنرمند مسجدی در جشنواره استانی هنرمندان دوستدار کتاب رقابت می کنند
بيش از 200 هنرمند مسجدي در جشنواره استاني هنرمندان دوستدار کتاب رقابت مي کنند

بیش از 200 هنرمند مسجدی در جشنواره استانی هنرمندان دوستدار کتاب رقابت می کنند

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي از حضور 282 هنرمند مسجدي در بخش هاي مختلف دومين جشنواره روستاهاي دوستدار کتاب در اين استان شرکت کردند.
شناسه خبر : 32148 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: 282 هنرمند مسجدی و فعال  با ارائه  339 اثر در این جشنواره به رقابت می پردازند.

شیرازیان همچنین گفت: از میان آثار رسیده  248 اثر از بجنورد، 46 اثر  از شیروان، 36 اثر از اسفراین و 6 اثر از جاجرم، 2 اثر از مانه و سملقان و راز و جرگلان نیز یک اثر  در دبیرخانه جشنواره ثبت شده است.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی روستاهای ارکان، اسفیدان، رختیان، گریوان، نوده چناران، گیفان، پاقلعه، بزنج، برج، الست، زوارم، دوبرجه، قلعه خان و دویدخ از جمله روستاهای شرکت کننده در این جشنواره می توان نام برد.

شیرازیان اضافه کرد: این جشنواره که به همت فعالان کارگروه روستای دوستدار کتاب ارکان بجنورد و فعالان دو کانون مسجد این روستا  و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه ریزی شده، با حمایت معاونت امور فرهنگی و رسانه هم اکنون وارد مرحله داوری آثار شده است.

وی همچنین افزود: اختتامیه این جشنواره با معرفی نفرات برگزیده در بخش های فرهنگی و هنری آن با موضوع کتاب و کتابخوانی، جمعه 28 آبان ماه جاری در روستای ارکان بجنورد برگزا می شود.

 

پایان/