فعالان قرآنی با مسابقات مدهامّتان در خراسان شمالی همراه فهما می شوند
فعالان قرآني با مسابقات مدهامّتان در خراسان شمالي همراه فهما مي شوند

فعالان قرآنی با مسابقات مدهامّتان در خراسان شمالی همراه فهما می شوند

پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان، همزمان با سراسر کشور و در قالب يکي از مهمترين برنامه هاي سومين رويداد ملي فهما در استان خراسان شمالي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 32457 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اشاره به برگزاری  پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه فعالان فهما گفت: این مسابقات از مهمترین برنامه های طراحی شده در  رواق نور ِسامانه بچه های مسجد است.

وی با عنوان اینکه پانزدهمین دوره این مسابقات با بهره مندی از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح ریزی شده اضافه کرد:  این مسابقات در سه رده در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌شود.

وی در ادامه مطالب فوق اعلام کرد: از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات می‌توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان اشاره کرد.

 

شیرازیان، به رشته های مورد نظر در رقابت های این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی طراحی و برگزار می شود.

وی مهلت شرکت در این دوره  را ۳۰ آذر  ۱۴۰۰ اعلام کرد و گفت: علاقمندان  برای حضور در این دوره تا مهلت تعیین شده، می توانند  به سامانه بچه‌های مسجد به https://bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

پایان/