تجدید پیمان اهالی فهما با شهدا در روستای بزنج
تجديد پيمان اهالي فهما با شهدا در روستاي بزنج
همزمان با هفته بسیج با همراهی ارکان مسجد؛

تجدید پیمان اهالی فهما با شهدا در روستای بزنج

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي امروز با همراهي ارکان مسجد و به مناسبت هفته بسيج در مزار شهداي روستاي دوستدار کتاب بزنج اسفراين حضور يافت و ضمن غبار روبي با آرمانهاي شهدا و امام شهدا تجديد پيمان کرد.
شناسه خبر : 32495 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  گلزار  شهدای روستای بزنج با حضور تنی چند از فعالان فرهنگی و فرندهان حوزه بسیج خواهران و برادران اسفراین و نیز مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان غبار روبی شد.

 

براین اساس «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با همراهی فعالان کانون فرهنگی هنری معراج السعاده روستای بزنج و نیز نمایندگانی از بسیج شهرستان  اسفراین در گلزار شهدای روستای بزنج حضور یافتند و با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.

 

همچنین پس از آن فعالان فهما خراسان شمالی با همراهی چند تن از بسیجیان  به دیدار مادر شهید «علی اکبر خانکانلو» رفتند و در قالب طرح ملی شکوه مادری این مادر شهید که برادرش نیز به شهادت رسیده را تکریم کردند.

 

گفتنی است، نشست آموزشی سلامت خانواده و فرزند آوری به هنگام  با عنوان پرهیز از تک فرزندی  و تحکیم روابط همسران به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا و نیز برگزاری مسابقه آشپزی ویزه خواهران با همکاری کانون معراج السعاده و خانه بهداشت روستا، در ادامه این برنامه ها می توان نام برد.

 

پایان/