از برگزاری نشست آموزشی سلامت خانواده تا تکریم مادر شهید و رقابت در آشپزی
از برگزاري نشست آموزشي سلامت خانواده تا تکريم مادر شهيد و رقابت در آشپزي
به مناسبت هفته بسیج در اسفراین؛

از برگزاری نشست آموزشی سلامت خانواده تا تکریم مادر شهید و رقابت در آشپزی

نشست آموزشي سلامت خانواده و فرزند آوري به هنگام با عنوان پرهيز از تک فرزندي و تحکيم روابط همسران به مناسبت هفته بسيج و با همکاري ارکان مسجد و خانه بهداشت روستاي بزنج ويژه خواهران اين روستا برگزار شد.
شناسه خبر : 32496 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی، نشست آموزشي سلامت خانواده و فرزند آوري به هنگام با عنوان پرهيز از تک فرزندي و تحکيم روابط همسران به ویژه در ایم شیوع ویروس کرونا  و به مناسبت هفته بسیج و به همت کانون فرهنگي هنري معراج السعاده و پايگاه الزهرا (س) مسجد امام حسين (عليه السلام) و نيز خانه بهداشت روستاي بزنج اسفراين برگزار شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگ یهنری مساجد خراسان شمالی در این نشست  که ویژه خواهران و در محل کتابخانه عمومی «نیکتا قوامی» روستای بزنج اجرا شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، به اهمیت موضوع آموزش اشاره کرد و گفت:  همه بزرگان و دانشمندان در عرصه های مختلف با آموزش تخصصی به جا و بموقع توانستند چهره های تاثیرگذار شوند که دراین باره یک حرکت جمعی و بسیج عمومی نیاز است.

هاشم شیرازیان   شناسایی مسایل و نیاز های فرهنگی و برنامه ریزی و آموزش در این زمینه را یکی از وظایف کانون و فعالان کانون مساجد ذکر کرد و خواست تا خواهران حاضر با همدلی و همراهی در شناسایی نیازهای فرهنگی این منطقه و روستا و تدارک جلسات آموزشی برای رفع مشکلات یاری رسان باشند.

 

در این کارگاه  «نازنین زهرا قاسمی» مسئول خانه بهداشت دو روستای برج و بزنج از توابع شهرستان  اسفراین نکات  آموزشی در خصوص موضوع کارگاه و عوارض تک فرزندی و نیز چرایی عدم گرایش برخی از افراد به فرزند آوری را تشریح کرد.

 

این کارگاه و نشست آموزشی با نمایشگاه کتاب  و مسابقه آشپزی  و رقابت خواهران در این باره همراه بود و با اهداء بسته های آموزشی به بانوان حاضر، دیدار با مادر شهید خانکانلو و تکریم وی پایان یافت.

 

پایان/