اهالی فهما، قاب شکوه مادری را به دستان مادر شهید یزدانی در شوقان سپردند
اهالي فهما، قاب شکوه مادري را به دستان مادر شهيد يزداني در شوقان سپردند

اهالی فهما، قاب شکوه مادری را به دستان مادر شهید یزدانی در شوقان سپردند

مادر بزرگوار شهيد گلگون کفن «رضاقلي يزداني» با حضور مدير ستاد فهماي خراسان شمالي در شهر شوقان تکريم شد.
شناسه خبر : 32667 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانهای فهما از خراسان شمالی؛ «سکینه یزدانی» مادر شهید رضا قلی یزدانی از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس در قالب  طرح ملی سه شنبه های تکریم و شکوه مادری توسط اهالی فهما و فعالان کانون رافت شوقان مورد تکریم و تعظیم قرار گرفت.

 

هاشم شیرازیان، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با همراهی مهندس مهدی باقری، بخشدار شوقان و تنی چند از اعضای شورای اسلامی و نیز حجت الاسلام رحمانی، امام جماعت مسجد جامع این شهر ب ه دیدار مادر شهید یزدانی رفتند و سالهای صبوری آن مادر ارزشمند را ارج نهادند.

 

شیرازیان، در این دیدار که در پناه میزبانی دستانی صبور و چشم هایی آرام  صورت پذیرفت،  مقام شامخ شهدا را ستود  و گفت: حضور ما و قدردانی از شما، تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عمل به وظیفه است  که بدون شک آرامش را برای ما به همراه دارد.

 

وی اضافه کرد: طرح شکوه مادری مرحله دوم اجرای سه شنبه های تکریم و قدردانی از ایثار خانواده شهدا و ایثارگران است که هم اکنون با هدف تکریم مادران و شهدا و ایثارگران و مادران تاثیرگذار انجام می شود.

 

شهید «رضا قلی یزدانی» یکی از 27 شهید گلگون کفن روستای کشانک  از توابع شهرستان  مانه و سملقان در دوران هشت سال دفاع مقدس است  که  مزار آن  شهید گلگون کفن  در همان روستا قرار دارد.

 

پایان/