بوسه تکریم دختران نوجوان مسجدی بر دستان مادر شهید دریا دل «محمدابراهیم کاظمی»
بوسه تکريم دختران نوجوان مسجدي بر دستان مادر شهيد دريا دل «محمدابراهيم کاظمي»
شکوه مادری در شهرستان گرمه؛

بوسه تکریم دختران نوجوان مسجدی بر دستان مادر شهید دریا دل «محمدابراهیم کاظمی»

مادر شهيد دريادل «محمد ابراهيم کاظمي»، شهيد ناوچه کنارک در گرمه به مناسبت روز نيروي دريايي و با همراهي دختران نوجوان مسجدي و به همت کانون امام رضا (ع) گرمه درجوار مزار پسرش تکريم شد.
شناسه خبر : 32804 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای  (فهما) از خراسان شمالی؛ دختران نوجوان مسجدی و دانش آموزان مدرسه حجاب شهرستان گرمه با همراهی اهالی فهما به مناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی در گلزار شهدای شهر درق بر مزار شهید محمد ابراهیم کاظمی، شهید ناوچه کنارک و کنار مادر بزرگوارش حاضر شدند.

 

در این دیدار که با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی انجام گرفت، «زهرا امانی» مادر صبور آن شهید والامقام  در جمع علاقمند و پرشور دختران نوجوان مسجدی و با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی و تنی چند از فعالان فرهنگی شهرستان گرمه در قالب طرح سه شنبه های تکریم و شکوه مادری  ارج نهاده شد.

 

«هاشم شیرازیان»، در این مراسم معنوی که در گلزار شهدای درق انجام گرفت، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با سیره شهدا را بهترین روش تربیتی و تاثیرگذارترین راه جهت دهی اخلاقی . انسانی در نوجوانان  ذکر کردو گفت: امیدواریم بتوانیم با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا مروج این فرهنگ ارزشمند و انسان ساز باشیم.

 

وی ضمن قدردانی از مادر شهید و همراهان وی، این حضور را توفیقی ارزشمند برای فعالان فهما عنوان کرد و گفت: طرح شکوه مادری دومین مرحله از اجرای سه شنبه های تکریم است که بنا داریم در این دوره ضمن قدردانی از مادران معزز شهدا در معرفی الگوهای ماندگار تربیتی  برای نوجوانان و جوانان گام برداریم.

 

در این دیدار ضمن تکریم مادر شهید کاظمی و قدردانی از خانواده معزز آن شهید، دختران نوجوان بر مزار دیگر شهدا نیز حاضر شدند و با گلاب ناب غبار روبی و عطرافشانی کردند.

 

گفتنی است، «محمدابراهیم کاظمی» از شهدای خراسان شمالی است و در شهر درق  از توابع شهرستان گرمه به دنیا آمد که در پی سانحه ناوچه کنارک در آب‌های دریای عمان در روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت سال ۹۹ به شهادت رسید.

 

پایان/