قاب سه‌شنبه‌های تکریم ایور مزین به تجلیل از زوج نیکوکار شد
قاب سه‌شنبه‌هاي تکريم ايور مزين به تجليل از زوج نيکوکار شد

قاب سه‌شنبه‌های تکریم ایور مزین به تجلیل از زوج نیکوکار شد

«احمد يگانه» . همسرش که از خيران و فعالان فرهنگي شهر ايور هستند، به همت کانون فرهنگي هنري الغدير در راستاي اجراي طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم تجليل شدند.
شناسه خبر : 32805 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با همراهی فعالان کانون فرهنگی هنری امام رضا(علیه السلام) و نیز کانون الغدیر ایور، به دیدار خیر و فعال فرهنگی در شهرستان گرمه رفتند و خدمات خودجوش و اثر بخش وی را به ویزه در ایام شیوع کرونا ارج نهادند.

 

«احمد یگانه» در این دیدار همه زندگی، اشتیاق درعزم فرهنگی را مرهون عنایت و توجه تمام و کمال اهل بیت (علیهم السلام) و نگاه ویژه امام رضا (علیه السلام) عنوان کرد و گفت: خدا را برای اینهمه نعمت بی منتها شاکرم.

 

وی که با ایمانی قلبی و کلامی مطمئن و متین، شفای بیماری ریوی همسرش را هدیه ناب و بی مثال از سوی حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) ذکر کرد و گفت: در این راه هرچه خدمت کنم بازهم کم و بی مقدار است.

 

 

شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این دیدار با اهداء لوح تقدیر و هدیه معنوی ارزشمند و متبرک به حرم حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به این زوج خیر، از این دو فعال فرهنگی تقدیر کرد.

 

 

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم به همت ستاد فهمای کشور از سال گذشته با هدف تکریم فعالان مسجدی و در راس آن تکریم خانواده شهدا آغاز شد و هم اکنون در قالب شکوه مادری و ارج نهادن به مادران شهدا در حال برگزاری است.

 

پایان/