از تکریم سفیران سلامت تا برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی در منطقه غلامان
از تکريم سفيران سلامت تا برگزاري جشنواره غذاهاي بومي و محلي در منطقه غلامان
به همت کانون فرهنگی و هنری چشمه کوثر؛

از تکریم سفیران سلامت تا برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی در منطقه غلامان

مدافعان سلامت شهر راز در قالب «سه شنبه هاي تکريم» به همت کانون فرهنگي و هنري چشمه کوثر روستاي سوخسو انقلاب و در آستانه ميلاد حضرت زينب کبري(سلام الله عليها) و روز پرستار تجليل شدند.
شناسه خبر : 32917 تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ مراسم تکریم سفیران  سلامت در منطقه غلامان  شهرستان راز و جرگلان، همراه  با جشنواره غذاهای بومی و محلی با حضور امام جمعه غلامان، بخشدار و رییس شبکه بهداشت راز در مدرسه ابتدایی روستای سوخسو انقلاب منطقه غلامان برگزار شد.

«هاشم شیرازیان» در آئین تجلیل از مدافعان سلامت شهر راز با اشاره به اهمیت سلامت روح و جان، گفت: با حضور در محافل و مجالس دینی و قرآنی و نماز اول وقت، می توان سلامت روح و جان خود و خانواده را بیمه کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه اهالی مسجد همواره در همه حوزه های کمک رسانی حضوری فعال داشته و دارد، مصداق این موضوع را در حوزه اجرای طرح مواسات و کمک های مومنانه و کمک های معیشتی به افراد متضرر از کرونا نام برد.

وی، توزیع مواد ضدعفونی کننده  و تلاش برای دعوت مردم در بحث واکسیناسیون را از دیگر فعالیت های بچه مسجدی ها اعلام کرد و افزود: فعالان مساجد در هر لحظه و مکانی که جامعه نیاز به کمک داشته، لبیک گفته و حاضر شده اند.

شیرازیان به ماموریت ستاد کانون های مساجد اشاره کرد و با بیان اینکه حضور در مساجد، فعال کردن گروه های سرود و کتابخانه مسجد و نشست های آموزشی برای خانواده ها و دانش آموزان بخشی از این برنامه هاست، اظهارکرد: اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» با هدف تجلیل از فعالان قرآنی، خانواده شهدا و مدافعان سلامت هم از دیگر فعالیت ها به شمار می رود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی افزود: امروز و در راستای اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» از هفت فعال حوزه سلامت به عنوان «سفیران سلامت» در منطقه غلامان تجلیل می شود.

گفتنی است در این مراسم و در قالب  «سه شنبه های تکریم» از هفت فعال حوزه سلامت به عنوان «سفیران سلامت» در منطقه غلامان تجلیل می شود.