بچه مسجدی ها از پرستاران منطقه صفی آباد تقدیر کردند
بچه مسجدي ها از پرستاران منطقه صفي آباد تقدير کردند
در آستانه میلاد پرستار کربلا؛

بچه مسجدی ها از پرستاران منطقه صفی آباد تقدیر کردند

خدمات پرستاران منطقه صفي آباد اسفراين امروز و در آستانه ميلاد عقيله اهل بيت (عليهم السلام) حضرت زينب کبري (سلام الله عليها) و روز پرستار در قالب طرح سه شنبه هاي تکريم، ارج نهاده شد.
شناسه خبر : 33088 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛  فعالان فهما در منطقه صفی آباد اسفراین با حضور «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در محل مرکز جامع خدمات سلامت شهید سهرابی این منطقه حضور یافتند و از پرستاران این مرکز و خدمات شایان آن به ویژه در دوران شیوع بیماری کووید 19  قدردانی کردند.

 

«شیرازیان» در این دیدار که ابتدا با برگزاری نشستی هم اندیشی و صمیمانه با رییس مرکز و معاونین آن، آغاز شد، با تبریک میلاد حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار ارزش های کاری و خدمات انسانی پرستاران را بی نظیر و تحسین برانگیز خواند.

وی طرح ملی سه شنبه های تکریم را  با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله پیرامون مسجد عنوان کرد و تکریم پرستاران را در آستانه روز پرستار افتخاری ارزشمند برای اهالی مسجد اعلام کرد.

 

در این نشست دکتر سجاد شیخ امیرلو، مسئول مرکز جامع سلامت  شهید شهرابی صفی آباد، عصمت اکبری، معاون مرکز و نیز صالح آبادی، مدیر کانون محراب، «علی ارغیانی» مدیر کانون سید الشهدا و شیرازی، مدیر کانون سفینه النجاه نیز حضور داشتند که تشکیل انجمن خیرین سلامت را نیاز درمان این منطقه عنوان کردند که پیگیری این موضوع با همکاری فعالان فرهنگی منطقه مصوب شد.

این دیدار با اهداء گل به پرستاران این مرکز به مناسبت روز پرستار پایان یافت.

 پایان/