از بازدید فعالیت‌های کانون‌ها تا برگزاری نشست آموزشی فهما در مناطق مختلف اسفراین
از بازديد فعاليت‌هاي کانون‌ها تا برگزاري نشست آموزشي فهما در مناطق مختلف اسفراين
با هدف تبیین هرچه بیشتر رویداد فهما؛

از بازدید فعالیت‌های کانون‌ها تا برگزاری نشست آموزشی فهما در مناطق مختلف اسفراین

کانون‌هاي رابط شهرستان اسفراين با همراهي مدير ستاد فهماي خراسان شمالي روزهاي پاياني مهلت فهما نشست آموزشي سامانه بچه هاي مسجد را به صورت چهره به چهره برگزار کردند.
شناسه خبر : 33111 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ نشست آموزشی فهما در منطقه صفی آباد اسفراین به همت کانون فرهنگی هنری مشکات از کانون های رابط این شهرستان  به صورت چهره  به چهره و فردی برگزار شد.

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی نیز همراه فعالان کانون های فهما در این منطقه  که در مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرج الشریف) و کانون سفینه النجاه گرد هم آمده بودند، شد و سوالات و مشکلاتی که در کانون با آن مواجه بودند را پاسخ گفت.

معرفی بخش های سامانه فهما برای افراد جدید در کانون های این منطقه از اهم اقدامات این نشست آموزشی می تواننام برد.

در ادامه نیز شیرازیان نشستی با مدیران سه کانون فرهنگی هنری محراب، سفینه النجاه و سیره الشهدا برگزار و  از فعالیت های کانون سفینه النجاه و اقدامات انجام شده در کتابخانه آن بازدید کرد.

همچنین نشستی آموزشی ویژه کانون های زیر مجموعه کانون محبان الزهرا (سلام الله علیها) دیگر کانون رابط این شهرستان در محل کانون با حضور مدیر ستاد فهمای استان برگزار شد.

«اصغر لنگری»، کارشناس مسئول اداری و توسعه پشتیبانی منابع ستاد فهمای استان و رابط شهرستان اسفراین در این نشست ها جزییات سامانه بچه های مسجد را با همراهی کانون های رابط به مدیران حاضر آموزش داد.

گفتنی است، تکریم پرستاران، تکریم خانواده شهید تاتاری و نشست با آموزش و پرورش منطقه صفی آباد از اهم اقدامات انجام گرفته در حضور نیم روزی مدیر ستاد فهمای استان می توان نام برد.

پایان/