نوجوانان پای ثابت طرح تلاوت نور در مسجد ولیعصر (عج) اسفراین
نوجوانان پاي ثابت طرح تلاوت نور در مسجد وليعصر (عج) اسفراين

نوجوانان پای ثابت طرح تلاوت نور در مسجد ولیعصر (عج) اسفراین

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي با حضور در کانون فرهنگي هنري حضرت وليعصر (عجل الله تعالي فرج الشريف) اسفراين از فعاليت هاي اين کانون بازديد کرد.
شناسه خبر : 33113 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با حضور در محل کانون  فرهنگی هنری مسجد حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرج الشریف) اسفراین و بازدید از بخش های مختلف این کانون از نزدیک در جریان  فعالیت های آن قرار گرفت.

حضور پرشور نوجوانان در اقامه نماز جماعت و اجرای طرح تلاوت نور و قرائت قرآن با همراهی آنان از ویژگی های بارز این مسجد می توان نام برد.

بازدید از کتابخانه کانون حضرت ولیعصر(عج) و فعالیت های کتابخوانی آن  شرکت در نماز جماعت مغرب نیز در این باره می توان نام برد.

 شیرازیان، همچنین در کانون محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین  نیز حضور یافت و از روند فعالیت های آموزشی فهما به کانون ها توسط فعالان این کانون به عنوان کانون رابط شهرستان نیز بازدید کرد.

 

گفتنی است، تکریم پرستاران، تکریم خانواده شهید تاتاری و نشست با آموزش و پرورش منطقه صفی آباد اسفراین، بازدید از کانون سفینه النجاه و نشست با مدیران سه کانون سه کانون فرهنگی هنری محراب، سفینه النجاه و سیره الشهدا از اهم اقدامات انجام گرفته در حضور یک روزه در شهرستان اسفراین با هدف  ایجاد زمینه مشارکت بیشتر کانون ها در رویداد ملی فهما می توان برشمرد.

 

پایان/