اعلام حمایت امام جمعه جدید اسفراین از فعالیت‌های رویداد ملی فهما
اعلام حمايت امام جمعه جديد اسفراين از فعاليت‌هاي رويداد ملي فهما

اعلام حمایت امام جمعه جدید اسفراین از فعالیت‌های رویداد ملی فهما

حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد موسوي، امام جمعه اسفراين در نشستي صميمانه بامدير ستاد فهماي خراسان شمالي از برنامه هاي کانون هاي مساجد و رونق اين فعاليت ها اعلام حمايت کرد.
شناسه خبر : 33114 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان» در دیداری با امام جمعه شهرستان اسفراین، که اخیرا و پس از بازنشتگی حجت الاسلام محمدیان امام جمعه پیشین، به این سمت منصوب شده در خصوص اهمیت و نقش فعالان کانون ها  و برنامه های اثر بخش آن در رونق مساجد گزارشی ارائه کرد.

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در این دیدار که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء  در مسجد حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرج الشریف) اسفراین و اجرای طرح تلاوت نور انجام گرفت، به گسترش فعالیت کانون ها در بستر فضای مجازی با راه اندازی  سامانه بچه های مسجد و برگزاری رویداد ملی فهما اشاره  و در این باره گزارشی ارائه کرد.

 

وی همچنین خواست تا از فعالیت هایاین کانون ها حمایت بیشتری شود تا با تقویت  این فعالیت ها شاهد رونق بیش از پیش مساجد باشیم.

حجت الاسلام  و المسلمین سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین نیز ضمن استقبال از فعالیت های فرهنگی  کانون های مساجد دربسیاری موارد آن را اثرگذار خواند و برای شکوفایی بیشتر فعالیت های مسجد با همراهی و حمایت از فعالین کانون ها اعلام حمایت کرد.

همچنین در این نشست یک دوره تفسیر همراه به امام جمعه اسفراین اهداء شد.

گفتنی است، تکریم پرستاران، تکریم خانواده شهید تاتاری و نشست با آموزش و پرورش منطقه صفی آباد اسفراین، بازدید از کانون سفینه النجاه و کانون حضرت ولیعصر (عج الله تعالی فرج الشریف) نشست با مدیران سه کانون فرهنگی هنری محراب، سفینه النجاه و سیره الشهدا از اهم اقدامات انجام گرفته در حضور یک روزه در شهرستان اسفراین با هدف  ایجاد زمینه مشارکت بیشتر کانون ها در رویداد ملی فهما می توان برشمرد.

پایان/