هنرمندان مسجدی با نغمه تکریم بر دستان پرمهر پرستاران بوسه زدند
هنرمندان مسجدي با نغمه تکريم بر دستان پرمهر پرستاران بوسه زدند
به مناسبت روز پرستار؛

هنرمندان مسجدی با نغمه تکریم بر دستان پرمهر پرستاران بوسه زدند

کودکان و نوجوانان مسجدي گروه سرود «نسيم ولايت» در همتي هنرمندانه در محل بيمارستانها و مراکز درماني شهر بجنورد حاضر شدند و با اجراي سرود مقام شامخ پرستاران را ارج نهادند.
شناسه خبر : 33115 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ نوجوانان مسجد قائم آل محمد (صلی الله علیه وآله وسلم) بجنورد امروز با همراهی مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی و مشارکت معاونت فرهنگی  شهرداری بجنورد و نیز شورای اسلامی این شهر و به مناسبت روز پرستار با حضور در بیمارستان ها  و مراکز درمانی برای قدردانی از پرستاران، سرود خواندند.

این گروه سرود با نام « نسیم ولایت» و به سرپرستی «علی پولادی» ابتدا در بیمارستان  ثامن الائمه (علیه السلام) بجنورد حاضر شدند و دو سرود برای پرستاران اجرا کردند که با استقبال و شور این افراد خدوم و ارزشمند  رو به رو شدند.

 

پس از آن نیز در تالار بیمارستان امام حسن (علیه السلام) و در جمع پرستاران و پرسنل درمان این بیمارستان حضور یافتند و اجرای برنامه داشتند.

بیمارستان امام رضا (علیه السلام) و درمانگاه جواد الائمه (علیه السلام) و نیز درمانگاه فرهنگیان بجنورد نیز شاهد اجرای سرود «سفید خاکی»  نوجوانان مسجدی بود.

حضور بر مزار شهیدان در گلزار شهدای بجنورد و اجرا در مراسم شب میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) در جوار امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (علیه السلام) بجنورد از دیگر برنامه های این نوجوانان بود.

 

فردا نیز همزمان با روز میلاد پرستار بزرگ کربلا این نوجوانان برای پرستاران بیمارستان امام علی (علیه السلام) اجرا خواهند کرد.

 

پایان/