بانوان مسجدی اسفراین با عوامل وقوع طلاق و نحوه پیشگیری از آن آشنا شدند
بانوان مسجدي اسفراين با عوامل وقوع طلاق و نحوه پيشگيري از آن آشنا شدند
به همت کانون مشکات؛

بانوان مسجدی اسفراین با عوامل وقوع طلاق و نحوه پیشگیری از آن آشنا شدند

کارگاه آموزشي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي با هدف پيشگيري از وقوع طلاق، به همت کانون فرهنگي و هنري مشکات و ميزباني کانون امام صادق(ع) اسفراين برگزار شد.
شناسه خبر : 33288 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ کارگاه آموزشي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي با هدف  پيشگيري از وقوع طلاق، به همت فعالان مسجدی کانون مشکات، در محل کانون امام صادق (ع)  مسجد امام علي (ع)  اسفراين به مدت دو ساعت ویژه بانوان فعال مسجدی برگزار شد.

«دل آرامي»، از مشاوران دانشگاه علوم پزشکي اسفراین در این کارگاه آموزشی، به بررسي عوامل ناسازگاري زوجين که منجر به طلاق مي شود،  پرداخت.

وی در این کارگاه گفت: اگر تعارضات بین زوجین به سازش نیانجامد منجر به اختلافات بيشتر در زندگي مشترک مي شود وسرانجام زوجين به طلاق به عنوان تنها راه مي انديشند.

وي همچنين اضافه کرد: دو انسان با سلايق مختلف وقتي باهم ازدواج مي کنند، ممکن است در همه امور عقايد وسلیقه مختلفی داشته باشند ولي بايد بياموزند که چگونه با اين تفاوت سليقه در کنار هم زندگي آرامي را تجربه کنند.

گفتني است؛ در پايان اين کارگاه آموزشي بانوان از نمايشگاه پوسترهاي آسيب هاي اجتماعي که در محل مسجد به همين عنوان دايرشده بود، بازديد کردند.

پایان/