گردونه رقابت سومین رویداد ملی فهما در خراسان شمالی؛ معرفی و تقدیر از 8 کانون فرهنگی هنری
گردونه رقابت سومين رويداد ملي فهما در خراسان شمالي؛ معرفي و تقدير از 8 کانون فرهنگي هنري
چهار روز مانده تا پایان سومین رویداد ملی فهما؛

گردونه رقابت سومین رویداد ملی فهما در خراسان شمالی؛ معرفی و تقدیر از 8 کانون فرهنگی هنری

هشت کانون فرهنگي هنري مسجد خراسان شمالي در قالب سنجش کسب امتياز در سومين رويداد ملي فهما تا به اکنون و در ايام پاياني اين رويداد، همچنين بر اساس قرعه ميان تمام کانون هاي استان، معرفي و با دريافت جايزه نقدي تقدير شدند.
شناسه خبر : 33472 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  امروز و در حالی که تنها 4 روز تاپایان سومین رویداد ملی فهما، باقی مانده است، خبر داد: هشت کانون فرهنگی هنری این استان با هدف تشویق و رونق فعالیت های مسجدی، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی معیار این تقدیر را فعالیت های ثبت شده این کانون های در سامانه بچه های مسجد عنوان کرد و توضیح داد:  سه کانون بر اساس کسب بیشترین امتیاز در این سامانه معرفی شدند و 5 کانون نیز با قرعه کشی میان تمام کانون های استان  نامشان از  گردونه  انتخاب شد.

وی در ادامه با معرفی کانون های برتر گفت: کانون «مهدی یاوران» مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) روستای گریوان با امتیاز 13 هزار و 342 امتیاز، کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) و کانون مشکات هر دو از اسفراین  به ترتیت با امتیاز 12 هزار و 285 و نیز  11 هزار و 10 ، رده اول تا سوم بین کانون های استان در سامانه بچه های مسجد، تا به این لحظه را  به خود اختصاص دادند.

شیرازیان همچنین اعلام کرد: کانون های «شفا» روستای بک پولاد راز وجرگلان، کانون «قدر ولایت»، «مشتاقان ولایت» و کانون «شهدای حسن سو» در مانه و سلمقان و نیز کانون «امام حسین (علیه السلام)» فاروج بر اساس قرعه کشی بین کانون های استان  انتخاب شدند.

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با عنوان اینکه 30آذر ماه جاری  آخرین مهلت ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد است، توضیح داد: فعالان کانون ها تا مهلت اعلام شده فرصت دارند تا فعالیت های خود را در سه شبستان و 12 رواق زیرمجموعه و برنامه های تعریف شده این سامانه ثبت کنند.

شیرازیان ایجاد مشارکت، دیده شدن، اشتراک محتوا، سطح بندی و ارتقا، هماهنگی و انسجام، انگیزه بخشی و ایجاد محیط فعالیت و رقابت سالم  برای  کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور را از اهداف برگزاری رویداد ملی فهما عنوان کرد.

وی همچنین ضمن تأکید بر حمایت از کانون های برتر و فعال، تصریح کرد: حمایت ها از طرح و برنامه های کانون ها بر اساس فعالیت ها و امتیاز کسب شده در سامانه بچه های مسجد و رویداد فهما خواهد بود.

پایان/