اجرای طرح جهادی «چتر مادرانه فاطمی» در بجنورد
اجراي طرح جهادي «چتر مادرانه فاطمي» در بجنورد
به مناسبت ایام فاطمیه؛

اجرای طرح جهادی «چتر مادرانه فاطمی» در بجنورد

بچه‌هاي مسجد در روستاي دهگاه بجنورد در قالب گروه جهادي «يا فاطمه الزهرا (سلام الله عليها)» و اجراي طرح «چتر مادرانه فاطمي» به ياري خانواده هاي نيازمند رفتند.
شناسه خبر : 33514 تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛«محمد نصرتی» مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای دهگاه بجنورد با تسلیت ایام شهادت بزرگ بانوی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، از تشکیل گروه جهادی و اجرای برنامه های خدمت رسانی به محرومان در نقاط روستایی خبر داد و گفت: این برنامه ها در قالب طرح «چتر مادرانه فاطمی» اجرا شد.

وی افزود: برگزاری ایستگاه صلواتی در مکان امام زاده سید عباس بن موسی بن جعفر (علیه السلام) بجنورد و اجرای خدمات به خانواده های محروم از جمله مهمترین این برنامه ها بود که در روزهای پنج‌شنبه و جمعه صورت پذیرفت.

نصرتی گفت: تهیه رنگ و انجام نقاشی خانه نگهداری از بچه های بی سرپرست، پیرایش افراد معلول و بی سرپرست و تعمیر لوازم خانگی خانواده های نیازمند نیز انجام گرفت.

وی حضور اثرگذار، یاریگر و همراه نوجوانان و جوانان در این طرح را چشم نواز و محوری اعلام کرد و گفت: فعالیت های آموزشی به نوجوانان نیز در برنامه این طرح انجام شد.

این فعال مسجدی همچنین از تهیه بسته های معیشتی ویژه شب یلدا  خبر داد و گفت: در تلاشیم تا با همیاری خیرین و جمع آوری کمک های مومنانه بسته های معیشتی ویزه شب یلدا تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

نصرتی در ادامه متصریح کرد: فعالان خیرین برای مشارکت در این امر خداپسندانه کمک های نقدی خود را می توانند با شماره   09915897362تماس بگیرند.

 

پایان/