کانون شفا، در بین منتخبین آخرین قرعه کشی کانون های رابط کشور
کانون شفا، در بين منتخبين آخرين قرعه کشي کانون هاي رابط کشور
آخرین روز سومین فهما؛

کانون شفا، در بین منتخبین آخرین قرعه کشی کانون های رابط کشور

کانون روستايي شفا شهرستان راز و جرگلان، امروز و در آخرين روز از برگزاري سومين رويداد ملي فهما در ميان منتخبين قرعه کشي کانون هاي رابط سراسر کشور قرار گرفت.
شناسه خبر : 33712 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، آخرین مرحله قرعه کشی کانون های فرهنگی هنری شبکه رابطین در مساجد کشور، امروز سه شنبه، 30آذرماه جاری  در آخرین ساعات پاییز و قدم های انتهایی سومین رویداد ملی فهما،  برگزار شد و کانون فرهنگی هنری شفا روستای بک پولاد در میان کانون های رابط منتخب قرار گرفت.

 

بر این اساس و با قرعه کشی بین کانون های رابط که امتیاز میانگین شبکه زیر مجموعه آنها بیش از 2 هزار امتیاز بود، 30کانون فرهنگی هنری منتخب شد که  نام کانون شفا نیز در این میان قرار گرفت.

این کانون یکی از دو کانون رابط شهرستان راز و جرگلان در  استان خراسان شمالی است که  هم اکنون  و تا به این لحظه با امتیاز 10 هزار و 301 امتیاز در رتبه ششم بین دیگر کانون های هم استانی خود قرار دارد.

 

 گفتنی است، کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی  همپای فعالان فرهنگی در سراسر کشور سومین رویداد ملی فهما حضور یافتند و فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir  ثبت کردند.

 

مهلت شرکت فعالان فهما در این رویداد  و ثبت فعالیت های کانون ها در سامانه بچه های مسجد، ساعت 24، امروز سه شنبه 30 آذرماه ماه به پایان می رسد  که پس از ارزیابی های نهایی، اسامی منتخبان بخش های مختلف، همزمان با میلاد ام الائمه، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اعلام می شود.

 

پایان/