انجام مرحله اول ارزیابی مسابقات مدهامتان در خراسان شمالی
انجام مرحله اول ارزيابي مسابقات مدهامتان در خراسان شمالي
با پایان مهلت سومین رویداد فهما؛

انجام مرحله اول ارزیابی مسابقات مدهامتان در خراسان شمالی

مرحله اول ارزيابي پانزدهمين دوره مسابقات مدهامتان در خراسان شمالي ويژه سومين رويداد ملي فهما امروز اول دي ماه در اين استان انجام گرفت.
شناسه خبر : 33745 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: ارزیابی آثار ثبت شده در رواق نور، سامانه بچه های مسجد و بخش مسابقه قرآنی مدهامتان، امروز اول دی ماه با پایان مهلت  برگزاری سومین رویداد ملی فهما در مرحله استانی و توسط داورانی از این استان آغاز شد.

 

وی در ادامه اضافه کرد: در این مرحله با توجه به ارزیابی آثار قاریان و حافظان، موذنین و مکبرانی پیش از مهلت رویداد فهما در سامانه بچه های مسجد ثبت کردند، ارزیابی و امتیازدهی شد.

شیرازیان، همچنین اعلام کرد:  68 شرکت کننده آثارشان را در قالب ویدئو در رشته های مختلف پانزدهمین دوره مدهامتان در این سامانه ثبت کردند که توسط  حجت الاسلام «محمدرضا محمدی»، «مجید رمضانی» و «راضیه رستمی» ارزیابی و امتیاز دهی شد که برای ارزیابی رواق نور در پایگاه مجازی بچه های مسجد ثبت می شود.

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین با عنوان اینکه شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان تا 24 دی ماه سال جاری تمدید شده است، علاقمندان و مستعدین می توانند در دوره شرکت کنند،  در توضیحی تکمیلی افزود: این مسابقات در سه رده در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌شود.


وی در ادامه مطلب فوق اعلام کرد: از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات می‌توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان اشاره کرد.


شیرازیان، در پایان قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی از اهم رشته های مدنظر در این دوره از مسابقات نام برد.

 

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان  برای حضور در این دوره تا مهلت تعیین شده، می توانند  به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

پایان/