پیام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به دومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه روستا و عشایر
پيام نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي به دومين جشنواره سراسري فيلم کوتاه روستا و عشاير

پیام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به دومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه روستا و عشایر

حجت الاسلام والمسلمين «رضا نوري» نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي و امام جمعه بجنورد در آستانه برگزاري دومين جشنواره سراسري فيلم کوتاه روستا و عشاير پيامي به همين منظور صادر کرد.
شناسه خبر : 33746 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد به دومين جشنواره سراسري فيلم کوتاه روستا و عشاير پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

هنر دریچه ای برای معرفی ظرفیت ها، استعدادها و ایده های خلاقانه است و برگزاری این رویداد هنری، فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی ها و زیبایی های روستاست.

 برگزاری این رویداد این امکان را فراهم می کند تا نگاه ها به روستاها معطوف و ظرفیت های فرهنگی، هنری، اقتصادی و اجتماعی موجود در روستاها  احصا شود.

خرسندم که سرزمین فرهنگ¬ مدار و هنر خیز خراسان شمالی این روزها میزبان جشنواره ¬ای است که پستی ها و بلندی های توامان زندگی کوچ نشینی و روستایی را از قاب جادویی فیلم به تصویر می¬ کشد و باور دارم این رویداد این امید را در دل علاقه مندان به هنر فیلم و سینما در استان زنده می کند که با استفاده از این ظرفیت بتوانند آثار فاخر و ارزشمند خود ارائه کنند.

ضمن تقدیر از عوامل و دست¬اندرکاران جشنواره فیلم کوتاه روستا و عشایر، امیدوارم این رویداد دریچه ¬ای نو و مسیری تازه در پهنه گسترده فرهنگی  و هنری کشور بگشاید.

گفتنی است؛ دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا وعشایر در خراسان شمالی  7 تا 9 دی ماه سال جاری  در بجنورد برگزار می شود.

پایان/