پویش مجازی یک قدم با سردار دلها در بجنورد اجرا می‌شود
پويش مجازي يک قدم با سردار دلها در بجنورد اجرا مي‌شود
به همت کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا بجنورد؛

پویش مجازی یک قدم با سردار دلها در بجنورد اجرا می‌شود

قرباني از برگزاري پويش فرهنگي هنري « يک قدم با سردار دلها» به مناسبت دومين سالگرد شهادت شهيد حاج قاسم سليماني در کانون فرهنگي هنري پنج تن آل عباء بجنورد خبر داد.
شناسه خبر : 33859 تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، «میلاد قربانی»، مدیر کانون پنج تن آل عباء بجنورد با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ ایران اسلامی، گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت آن شهید والا مقام این پویش مجازی فرهنگی و هنری طراحی و اجرا  می شود.

وی معرفی ابعاد شخصیت بی نظیرشهید سلیمانی با زبان هنر و تولید آثار هنری توسط نوجوانان و فعالان مسجدی را از اهداف این پویش نام برد و گفت: بخش های رقابتی شعر، دلنوشته، عکس، داستان کوتاه و نقاشی برای این پویش درنظر گرفته شده است.

 

قربانی مهلت ارائه آثار را 13 دی ماه جاری، مصادف با سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد و گفت:مراسم  بزرگداشت شهادت سردار دلها، نیز همراه با عزاداری و سوگواری ایام شهادت ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) برگزار می شود.

 

وی همچنین اعلام کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان های ایتا و واتساپ به شماره 09157686246   ارسال کنند.

وی همچنین اجرای طرح تلاوت نور، تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان و تکریم خانواده های شهدا را از برنامه هایی که در دهه اول فاطمیه و ایام سوگواری دخت نبی در این مسجد انجام گرفته، اعلام کرد.

پایان/