لزوم استفاده از ظرفیت‌های نسل جوان در راستای گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی
لزوم استفاده از ظرفيت‌هاي نسل جوان در راستاي گسترش فرهنگ انقلاب اسلامي
استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت‌های نسل جوان در راستای گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی

استاندار خراسان شمالي با اشاره به اينکه بخش مهمي از اهداف استان توجه به مسائل فرهنگي است، اظهار کرد: امروز بايد با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي نسل جوان در راستاي گسترش فرهنگ انقلاب اسلامي گام برداريم.
شناسه خبر : 33950 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین «حبیب‌رضا ارزانی»، رئیس ستاد فهما، شامگاه پنج شنبه 9 دی ماه در نشستی با «محمدرضا حسین‌نژاد» استاندار جدید خراسان شمالی با اشاره به تأکید رییس جمهور مبنی بر مردمی کردن هنر، از نگاه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این مقوله و همچنین فعالیت های کانون‌های فرهنگی مساجد در کشور خبر داد.

همچنین در بخش دیگری از این دیدار «محمدرضا سوقندی» مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد و امور استان ها و مجلس سازمان سینمایی کشور از آمادگی سازمان سینمایی کشور برای انعقاد تفاهم نامه با استانداری خراسان شمالی در راستای ارتقای زیرساخت ها و فعالیت های سینمایی در استان خبر داد.

این گزارش می افزاید: در ادامه «محمدرضا حسین نژاد» طی سخنانی اظهار کرد: یک بخش از تولیدات فرهنگی و سینمایی استان پاسخگوی نیاز کشور و استان و بخش دیگر نیز در راستای صدور فرهنگ انقلاب اسلامی است لذا باید به آن بها داد.

استاندار خراسان شمالی، بهره گیری از تجارب جوانان در گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی را مساله‌ای مهم قلمداد کرد و گفت: از نسل جوان با ارائه روش های خلاقانه در هر زمینه ای به ویژه فرهنگی باید حمایت کرد چراکه آنها می توانند از روش های موثری برای کمک به این فرهنگ‌سازی و صدور فرهنگ استفاده کنند.

وی تصریح کرد: استانی که به گنجینه فرهنگ ها معروف است توجه بیشتری در هر زمینه ای به ویژه عرصه فرهنگ را از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می طلبد.

گفتنی است، «حسین فرخنده»، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی، «حمیدرضا ناطقی» رییس دبیرخانه شورای روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهما خراسان شمالی نیز در این نشست حضور داشتند.