رابطان فهما در نشست توجیهی، با مراحل داوری سومین رویداد فهما آشنا شدند
رابطان فهما در نشست توجيهي، با مراحل داوري سومين رويداد فهما آشنا شدند
در خراسان شمالی؛

رابطان فهما در نشست توجیهی، با مراحل داوری سومین رویداد فهما آشنا شدند

نشست آسيب شناسي سومين رويداد ملي فهما در خراسان شمالي و توجيه مراحل داوري آثار ثبت شده کانون ها در سامانه بچه هاي مسجد با حضور مدير کل فرهنگي ستاد فهماي کشور برگزار شد.
شناسه خبر : 33958 تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۱:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «مجتبی میرزایی نسب»، مدیرکل دفتر فرهنگی ستاد فهمای کشور در این نشست که با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی برگزار شد، ضمن شنیدن نظرات و تحلیل های کارشناسان حوزه های مختلف این ستاد در خصوص برگزاری سومین رویداد ملی فهما و نقاط قوت و ضعف آن، موضوع نحوه داوری آثار ثبت شده کانون ها در سامانه بچه های مسجد را مطرح کرد و گفت: در این دوره سعی شده تا نقش استان در ارزیابی ها و انتخاب کانون ها، پررنگ تر شود.

وی مسجدمحوری، جاذبه آفرینی هنری، پیوست رسانه ای، نگاه تشکیلاتی و خودکفایی از محورهای ارزیابی کانون ها نام برد و گفت: ابتدا کانون ها در استان و در مرحله ارزیابی استانی با تشکیل کارگروهی به همین منظور ارزیابی می شوندو پس از آن به مرحله کشوری و ارزیابی فعالیت های کانون وارد شده و رقابت می کنند.

میرزایی همچنین تشریح کرد: ابتدا 4 هزار و 200 کانون ارزیابی می شوند که از آن میان در مرحله بعد و  420 کانون انتخاب شده و ارزیابی می شوند.

مدیرکل دفتر فرهنگی ستاد فهمای کشور ادامه داد: در مرحله بعد 60 کانون انتخاب می شوند که با حضور داوران فعالیت هاشان مورد داوری قرار میگیرد و در نهایت 5 تا 7 کانون به عنوان برگزیده معرفی می وند.

وی روزهای داوری نهایی را 29 و 30 دی ماه جاری اعلام کرد و افزود: برگزیدگان همزمان با میلاد دخت نبی، حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) معرفی خواهند شد.

پایان/