اجرای طرح بصیرتی «میثاق ولایتمداران» به همت بانوان مسجدی در اسفراین
اجراي طرح بصيرتي «ميثاق ولايتمداران» به همت بانوان مسجدي در اسفراين

اجرای طرح بصیرتی «میثاق ولایتمداران» به همت بانوان مسجدی در اسفراین

طرح بصيرتي «ميثاق ولايتمداران» به همت بانوان مسجدي روستاي گسک در اسفراين، در آستانه فرا رسيدن سالروز شهادت بانوي دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(سلام الله عليها) در اين روستا برگزار شد.
شناسه خبر : 34104 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ بانوان فعال فرهنگی و قرآنی در روستای گسک از توابع شهرستان اسفراین در جمعی مسجدی و همراه با قرآن کریم، طرح فرهنگی و بصیرتی «میثاق ولایتمداران» را به نحو شایسته و ارزشمند، برنامه ریزی و اجرا کردند.

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی، حجت الاسلام رضایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسفراین و حجت الاسلام «محمدرضا محمدی»، از قاریان برجسته استان امروز، سه شنبه 14 دی ماه جاری مهمان مراسم پایانی این طرح بودند.

«زهرا انصاری» مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (علیه السلام) و طراح و مجری طرح مذکور گفت: میثاق ولایتمداران با هدف تبیین ارزش های ولایتمداری و انس و الفت با قرآن کریم از 9 تا 14  دیماه برنامه ریزی و اجرا شد.

 

وی برگزاری بزرگداشت علامه مصباح یزدی، نکوداشت شهید حاج قاسم سلیمانی، همخوانی و قرائت سوره کوثر توسط خواهران بی سواد و نوآموز قرآن، اجرای گروه سرود و برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته استان را از اهم برنامههای اجرا شده در برنامه پایانی این طرح نام برد.

 

انصاری همچنین گفت: این طرح از نهم دی ماه با تعویض پرچم مزار شهدای روستا و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا  آغاز شد و نیز با اجرای برنامه سنجش قامتی بانوان و همیاری بانوان مسجد و عضو کانون امام حسن مجتبی (علیه السلام) و خانه قرآن نورالشمس این روستا  ادامه یافت.

وی پخت سمنوی نذری توسط بانوان و برگزاری مراسم عزاداری و قرائت حدیث شریف کساء توسط بانوان از دیگر برنامه های انجام شده طرح میثاق ولایتمداران در روستای گسک نام برد.

پایان/