برگزاری یادواره شهدای دهستان بابا امان به همت بچه مسجدی ها
برگزاري يادواره شهداي دهستان بابا امان به همت بچه مسجدي ها
همزمان با سالروز شهادت دردانه نبی؛

برگزاری یادواره شهدای دهستان بابا امان به همت بچه مسجدی ها

مراسم عزاداري و سوگواري ايام شهادت دخت نبي، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) با محوريت يادواره شهداي دهستان باباامان به همت اهالي مسجدي روستاي طراقي ترک برگزار شد.
شناسه خبر : 34158 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ یادواره بیست شهید دهستان بابا امان از توابع شهرستان بجنورد امروز پنج شنبه، 16 دی ماه جاری همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت بزرگ بانوی دوعالم، حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) در روستای طراقی ترک بگزار شد.

 

مردم عزادار و دلسوخته اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)  در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، در مصیبت عظمای شهادت زهرای مرضیه بر سرو سینه زدند، گریستند و  سوگواری کردند.

 

حجت الاسلام «محمدکاظم رضاپور» مدیر کانون فرهنگی هنری شیخ  بهایی روستای طراقی ترک بجنورد در این باره گفت: تکریم خانواده شهدا و برگزاری نمایشگاهی از تمثال شهدا، مرثیه خوانی و عزاداری، اجرای گروه تواشیح و سرود از اهم برنامه های انجام شده در این یادواره بود.

وی همچنین از روایتگری دکتر باخرد، از روایتگران فرهنگی دوران دفاع مقدس و بیان حماسه آفرینی شهدا و شجاعت ایثارگراری های رزمندگان اسلام در این مراسم خبر داد.

حجت الاسلام رضا پور، برگزاری برنامه های خدمت رسانی به مردم توسط گروه جهادی فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) بجنورد، و دستگیری از نیازمندان و مددجویان و برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگی  در قالب یک روز فرهنگی در روستا توسط جهادگران، را در زمره برنامه های انجام گرفته اهالی مسجد این روستا برای ساکنان نیازمند آن نام برد.

 

پایان/