تجلیل از جهادگران فاطمی همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام در بجنورد
تجليل از جهادگران فاطمي همزمان با سالروز شهادت دخت نبي مکرم اسلام در بجنورد

تجلیل از جهادگران فاطمی همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام در بجنورد

مراسم سوگواري و عزاداري سالروز شهادت حضرت زهراي مرضيه(سلام الله عليها) در مسجد قدس بجنورد با اجراي طرح سه شنبه هاي تکريم و تجليل از جهادگران فاطمي و خيرين مسجدي برگزار شد.
شناسه خبر : 34159 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ جهادگران خیر و محب اهل بیت علیهم السلام در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، فعالان مسجد قدس و کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) بجنورد برگزار شد، تجلیل شدند.

 

«محمدابراهیم ضیغمی»، «احیاء محمد جعفرنیا»، حجت الاسلام «ایوب شهروان»، «امیر حسین ایمانی» و «علی مراد پور» از خیرین و فعالان مسجدی و نیز خادمین به مسجد و اهالی مسجد  و مروجین فرهنگ فاطمی در این مراسم و در قالب طرح سه شنبه های تکریم، معرفی و قدردانی شدند.

 

بنا بر اعلام مدیر کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) مسجد قدس بجنورد، برپایی میز خدمت به عزاداران حاضر در مسجد، ارائه مشاوره سلامتی و حقوقی از دیگر برنامه های این مراسم می توان نام برد.

این مراسم با سوگواری و عزاداری و مرثیه خوانی قدوسی، از مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) پایان یافت.

گفتنی است: طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله پیرامون مسجد،  طراحی و اجرا شده است.

پایان/