داوری 19 کانون مسجد راه یافته به مرحله استانی در رواق‌های 12 گانه رویداد فهما آغاز شد
داوري 19 کانون مسجد راه يافته به مرحله استاني در رواق‌هاي 12 گانه رويداد فهما آغاز شد
در خراسان شمالی؛

داوری 19 کانون مسجد راه یافته به مرحله استانی در رواق‌های 12 گانه رویداد فهما آغاز شد

جلسه داوري مرحله استاني سومين رويداد ملي فهما در خراسان شمالي با حضور مجازي «حميد مشمول» ناظر کميته داوري و نماينده ستاد فهماي کشور برگزار شد.
شناسه خبر : 34223 تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ جلسه داوري مرحله استاني سومين رويداد ملي فهما در خراسان شمالی پیش از ظهر امروز یکشنبه؛ 19 دی ماه جاری با حضور مجازی «حمید مشمول» یکی از ناظران کمیته داوری و نماینده ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار شد.

 

بر این اساس در این جلسه «مشمول» ضمن تشریح نکات مدنظر در داوری استانی، فرم های مربوطه ارزیابی و شاخص ها و نحوه انتخاب کانون ها  نیز تحلیل و بررسی شد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در این باره با عنوان اینکه از میان 383 کانون فرهنگی هنری استان که فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کردند، 19 کانون فرهنگی برای داوری در مرحله استانی در دو بخش اصلی و تکمیلی انتخاب شدند.

 

شیرازیان کسب 60-70درصد امتیاز رواق مورد نظر، دریافت مجوزالکترونیکی از سامانه فهما و کسب حداقل30-40 درصد امتیاز در رواق های نور و یک رواق از شبستان هنر  از شاخص های عمومی انتخاب کانون های برتر در هر رواق نام برد.

 

وی گفت: رویداد ملی فهما در سومین دوره برگزاری خود و در قالب ثبت فعالیت های کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد با شعار «به توان مردم»  طراحی شد که شامل سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و 12 رواق زیرمجموعه با عناوین ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، نمایش ، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی بیش از 40 برنامه را در بردارد.

 

شیرازیان در ادامه مطلب فوق افزود: امسال و در سومین دوره برگزاری این رویداد،  دو هزار و 582  برنامه فرهنگی و هنری و آثار هنری تولیدی، اخبار و تولیدات چند رسانه ای  در این رواق ها توسط کانون های مساجد استان خبر داد.

پایان/