اعضای کانون پنج تن آل عباء بجنورد به دیدار مادر شهید رفیعی رفتند
اعضاي کانون پنج تن آل عباء بجنورد به ديدار مادر شهيد رفيعي رفتند
به مناسبت روز تکریم مادران شهدا؛

اعضای کانون پنج تن آل عباء بجنورد به دیدار مادر شهید رفیعی رفتند

فعالان کانون فرهنگي هنري مسجد پنج تن آل عباء بجنورد به مناسبت فرا رسيدن سوم جمادي الثاني، سالروز وفات حضرت ام البنين (سلام الله عليه) به ديدار مادر معزز شهيد رفيعي رفتند.
شناسه خبر : 34435 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  طرح ملی شکوه مادری، با اولویت تکریم مادران و همسران شهدا، به همت فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد پنج تن آل عباء بجنورد و  به مناسبت فرا رسیدن سوم جمادی الثانی، سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیه) در منزل شهید «رمضان رفیعی» و ادای احترام به مادر این شهید والامقام صورت گرفت.

بر این اساس امام جماعت این مسجد به همراه مدیرکانون فرهنگی و پایگاه بسیج آن و نیز تنی چند از فعالان مسجدی، در منزل شهید رفیعی حاضر شدند و قاب تکریم شکوه مادری را به مادر آن شهید هدیه دادند.

شهید والامقام «رمضان رفیعی» از شهدای دوران دفاع مقدس، متولد 1347 در بجنورد  بود که در سال 1362 در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت دست یافت.

گفتنی است؛ طرح ملی  «شکوه مادری» مرحله دوم اجرای «سه شنبه های تکریم» است که  با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله پیرامون مسجد برنامه ریزی و اجرا شده است.

 

پایان/