برگزاری کارگروه مساجد ستاد دهه فجر در خراسان شمالی/ پیوند مردم با مساجد به عنوان عنصر اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی تبیین شود
برگزاري کارگروه مساجد ستاد دهه فجر در خراسان شمالي/ پيوند مردم با مساجد به عنوان عنصر اصلي شکل گيري انقلاب اسلامي تبيين شود
رییس کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی؛

برگزاری کارگروه مساجد ستاد دهه فجر در خراسان شمالی/ پیوند مردم با مساجد به عنوان عنصر اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی تبیین شود

شيرازيان در نشست کميته مساجد ستاد برزرگداشت دهه فجر در استان خراسان شمالي تاکيد کرد: پيوند مردم با مساجد به عنوان عنصر اصلي شکل گيري انقلاب اسلامي تبيين شود.
شناسه خبر : 34457 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان» رییس کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، محور این کمیته را پر رنگ کردن نقش  محوری مساجد و ایجاد زمینه انس بیشتر جوانان و نوجوانان با مساجد نام برد.

وی در ادامه  گفت: تلاش کنیم تا  عنصر پیوند مردم به مساجد که یکی از عناصراصلی در شکل گیری انقلاب اسلامی است، معرفی و تبیین شود.

وی همچنین برگزاری برنامه های « 10 شب، 10 مسجد»  را با محوریت حل مشکلات و آسیب های محله های مختلف و خدمت رسانی به مردم را  از برنامه های موفق هرساله در اسام دهه فجر عنوان کرد و به موضوع  پیشگیری از آسیب های اجتماعی در هر محل اشاره کرد  گفت: در برنامه های شبهای فجر پیروزی  لازم است به این موضوع  توجه شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در بخشی دیگر مجددا تلاش برای شناساندن ابعاد انقلاب اسلامی به نسل چهارم را مورد توجه قرار داد و در این باره بهره مندی از ظرفیت های افراد تأثیرگذار در برنامه ها، بویژه در برنامه محوری « 10 شب، 10 مسجد» را توصیه کرد.

شیرازیان ایجاد زمینه برای حضور هنرمندان و فرهنگیان، احصاء آسیب های هر محل و دعوت از اساتید و مشاوران تربیتی و اخلاقی و کسانی که در این حوزه خبره هستند را پیشنهاد داد.

گفتنی است، برگزاری برنامه هایی اعم از مسابقات فرهنگی و هنری و تریبون آزاد، جمع آوری و نشر خاطرات مکتوب از راویان انقلاب اسلامی به عنوان پیشنهادات تکمیلی اعضا در این جلسه می توان نام برد.

 

پایان/