شکوه مادری بر مهربانی و صبر دو مادر شهید در اسفراین حلقه زد
شکوه مادري بر مهرباني و صبر دو مادر شهيد در اسفراين حلقه زد
به همت کانون مشکات؛

شکوه مادری بر مهربانی و صبر دو مادر شهید در اسفراین حلقه زد

مادر شهيدان توفيقيان و يعقوبي، به همت کانون فرهنگي هنري مشکات در قاب برنامه شکوه مادري تکريم شدند.
شناسه خبر : 34476 تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی: فعالان کانون فرهنگی هنری مشکات  مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) اسفراین در قالب طرح شکوه مادری به دیدار دو مادر شهید در این شهر رفتند و به مقام شامخ این شهیدان و مادران بزرگوارشان  ادای احترام کردند.

 

در این دیدار ها که به مناسبت فرا رسیدن سوم جمادی الثانی، سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیه) و روز تکریم و مادران و همسران شهدا انجام گرفت،  فعالان مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) ابتدا به دیدار مادر معزز دانش آموز شهید «علی اصغر یعقوبی» از شهیدان دوران دفاع مقدس رفتند و بر دستان پرمهر و صبور آن مادر شهید بوسه زدند.

 

پس از آن نیز  با همراهی امام جماعت مسجد، در منزل شهید محمد ابراهیم توفیقیان از شهدای والامقام  مدافع حرم حضور یافتند و با تقدیم شاخه گلی صبرو مهربانی مادر بزرگوارش را ارج نهادند.

گفتنی است؛ طرح ملی  «شکوه مادری» مرحله دوم اجرای «سه شنبه های تکریم» است که  با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله پیرامون مسجد برنامه ریزی و اجرا شده است.

 

پایان/