فعالان فهما زنجیر اتصال همدلی در مناطق مختلف خراسان شمالی می شوند
فعالان فهما زنجير اتصال همدلي در مناطق مختلف خراسان شمالي مي شوند
در آستانه میلاد سراسر نور دردانه نبی؛

فعالان فهما زنجیر اتصال همدلی در مناطق مختلف خراسان شمالی می شوند

يک هزار و 200 بسته گوشت قرباني نذري اهدايي خيرين موسسه حضرت خديجه (سلام الله عليها) شهر قم، طرح قرباني جمادي الثاني با همکاري فعالان فهماي خراسان شمالي در سبد خانواده هاي نيازمند اين استان قرار مي گيرد.
شناسه خبر : 34482 تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: دوازدهمین مرحله از توزیع گوشت نذری قربانی در  این استان،  در قالب یکهزار و 200 بسته یک و نیم کیلویی، اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و  خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا، به  دست نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی می رسد.

وی در ادامه  با توضیح بیشتر این موضوع اضافه کرد: این مرحله به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) همچون مراحل قبل با مشارکت  کانون های رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد (علیه السلام) بجنورد، انجام می گیرد و بسته های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها توزیع می شود.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین  اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال 1399 آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از12 هزار  خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

شیرازیان، همچنین در تکمیل مطالب قبل گفت:  19 کانون فرهنگی هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط  در این امر همدلانه و خداپسندانه  مشارکت کردند.

وی همچنین گفت: کانون های تعیین شده می بایست تا 8 دی ماه جاری اسامی سرپرستان خانواده های نیازمند را با اولویت زنان سرپرست خانواده اعلام و ثبت کنند.

شیرازیان در خاتمه افزود: در این باره و با هدف اجرای کار تشکیلاتی و شناسایی دقیق نیازمندان در نقاط مختلف استان توسط رابطین کانون های مساجد در شهرستان ها، جلسه ای مجازی، دوشنبه شب 27 دی ماه جاری در فضای اسکای روم با حضور این رابطان برگزار شد.

 

 

پایان/