قاب شکوه مادری بردستان همسر شهید کاملی در بجنورد
قاب شکوه مادري بردستان همسر شهيد کاملي در بجنورد
در سه شنبه ای دیگر؛

قاب شکوه مادری بردستان همسر شهید کاملی در بجنورد

فعالان کانون فرهنگي هنري مسجد پنج تن آل عباء بجنورد با همراهي مدير ستاد فهماي خراسان شمالي به ديدار همسر شهيد «حسين کاملي» از شهداي والامقام دفاع مقدس، رفتند.
شناسه خبر : 34483 تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با همراهی ارکان مسجد پنج تن آل عباء بجنورد  در قالب طرح ملی شکوه مادری، در  منزل شهید «حسین کاملی» حضور یافت و یاد و خاطره آن شهید والامقام را گرامیداشتند.

 

بر این اساس امام جماعت این مسجد به همراه مدیرکانون فرهنگی و پایگاه بسیج آن و نیز تنی چند از فعالان مسجدی، در منزل شهید کاملی حاضر شدند و قاب تکریم شکوه مادری را به همسر بزرگوار آن شهید هدیه دادند.

هاشم شیرازیان، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در این دیدار، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را وظیفه ای ارزشمند خواند و گفت: تمام تلاش ما با اجرای طرح سه شنبه های تکریم که  در سال جاری  مرحله دوم آن در قالب «شکوه مادری» اجرا می شود، قدم نهادن در مسیر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

شهید والامقام «حسین کاملی» در بیستم اسفند ماه 1343 در شهرستان بجنورد دیده به جهان گشود و  تحصیلات راهنمایی خود را با موفقیت به پایان رساند و در نهایت در پنجم آذرماه سال 1362 در منطقه عملیاتی جبهه های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

گفتنی است؛ از ابتدای سال 1400 تا به اکنون به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان های استان  و در قالب طرح شکوه مادری و سه شنبه های تکریم توفیق بیش از 60 دیدار خانواده شهدا و  تکریم مادران و همسران شهدا به اهالی فهما دست داده است.

پایان/