آغاز میزبانی همدلانه اهالی فهما از میهمانان ِ«حضرت مادر» در خراسان شمالی
آغاز ميزباني همدلانه اهالي فهما از ميهمانان ِ«حضرت مادر» در خراسان شمالي
همزمان با میلاد حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها)؛

آغاز میزبانی همدلانه اهالی فهما از میهمانان ِ«حضرت مادر» در خراسان شمالی

دوازدهمين رزمايش کمک مؤمنانه در خراسان شمالي با همراهي و همدلي اهالي فهماي اين استان، از امروز شنبه دوم ديماه جاري و در آستانه ميلاد سراسر نور دخت نبي مکرم اسلام(ص)، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) آغاز شد.
شناسه خبر : 34559 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  از خراسان شمالی؛ دوازدهمین رزمایش کمک مؤمنانه در استان خراسان شمالی امروز، شنبه دوم بهمن ماه جاری با همراهی 19 کانون رابط در سراسر استان و با محوریت کانون فرهنگی هنری امام سجاد (علیه السلام)، آغاز شد و تا پایان هفته زن ادامه دارد.

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در این باره گفت:  به مناسبت میلاد حضرت  صدیقه کبری(سلام الله علیها)  و با  توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه سمت خدا بین خانواده های نیازمند  تحت عنوان «میهمان مادر» خواهند بود.

وی در ادامه  با توضیح بیشتر این موضوع اضافه کرد: این مرحله همچون مراحل قبل با مشارکت 19  کانون  رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد (علیه السلام) بجنورد، انجام می گیرد و بسته های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها توزیع می شود.

  شیرازیان، سهم پذیرایی همدلانه در شهرستان ها از میهمانان حضرت ام الائمه (سلام الله علیها) را 150 بسته گوشت نذری در اسفراین، 90 بسته در گرمه، 90بسته در فاروج، 110 بسته ویژه نیازمندان در شهرستان شیروان، جاجرم 100 بسته نذری، شهرستان راز و جرگلان 120 بسته  و نیز مانه و سملقان 110 بسته اعلام کرد و گفت: باقی نیز با همیاری کانون های شهری و روستایی شهرستان بجنورد به دست نیازمندان می رسد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین  اعلام کرد: با احتساب این مرحله کمک مومنانه اهالی فهما به نیازمندان استان در کنار  مراحل قبل رزمایش مومنانه که از ابتدای سال 1399 آغاز شده، 13 هزار و 200  خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند می شوند.

شیرازیان همچنین گفت: کانون های تعیین شده می بایست تا 8 دی ماه جاری اسامی سرپرستان خانواده های نیازمند را با اولویت زنان سرپرست خانواده اعلام و ثبت کنند.

شیرازیان در خاتمه افزود: در این باره و با هدف اجرای کار تشکیلاتی و شناسایی دقیق نیازمندان در نقاط مختلف استان توسط رابطین کانون های مساجد در شهرستان ها، جلسه ای مجازی، دوشنبه شب 27 دی ماه جاری در فضای اسکای روم با حضور این رابطان برگزار شد.