گرامیداشت مقام زن در کانون مشکات اسفراین؛ از دیدار با امام جمعه تا برگزاری کارگاه و نمایشگاه سبک زندگی اسلامی
گراميداشت مقام زن در کانون مشکات اسفراين؛ از ديدار با امام جمعه تا برگزاري کارگاه و نمايشگاه سبک زندگي اسلامي

گرامیداشت مقام زن در کانون مشکات اسفراین؛ از دیدار با امام جمعه تا برگزاری کارگاه و نمایشگاه سبک زندگی اسلامی

براتي، با اشاره به برنامه‌هاي کانون مشکات اسفراين به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن اظهار کرد: ديدار با امام جمعه شهر و برپايي نمايشگاه و کارگاه آموزشي سبک زندگي از جمله مهمترين فعاليت‌هاي اعضاي اين کانون به مناسبت بزرگداشت اين ايام بود.
شناسه خبر : 34617 تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۶

«زهرا براتی»، در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) و هفته گرامیداشت مقام زن، به  برنامه های متنوع اجرا شده و در دست اجرا در این کانون و نیز کانون های زیر مجموعه خبر داد و گفت: بانوان فعال کانون همراه با دیگر بانوان فعال در دستگاه های اجرایی این شهرستان با هماهنگی فرمانداری شهرستان دیداری با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی، امام جمعه  اسفراین داشتند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین و رابط کانون های اسفراین افزود: در این دیدار نکاتی در خصوص توجه به فعالیت های فرهنگی در نقاط حاشیه شهر با محوریت مساجد و مدیریت و توجه امام جماعت به این مسایل شدند و لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه خانواده وآسیب های اجتماعیدر مناطق حاشیه با توجه به فاصله این نقاط از مرکز شهر و حمایت از سوی دیگر ادارات را پیشنهاد دادند.

وی برگزاری کارگاه آموزشی فرزند آوری و لزوم  افزایش جمعیت ویژه بانوان را از دیگر برنامه های این کانون در هفته زن عنوان کرد و گفت: این کارگاه با حضور حجت الاسلام پیروی، از اساتید حوزه و با پرداختن به تبیین و تشریح نگاه تربیتی حضرت زهرا (سلام الله علیها) در محل کانون مشکات برگزار شد.

براتی نیز در بخشی دیگر از توزیع  75 بسته معیشتی  بین نیازمندان کانونی خبرداد و افزود: این بسته ها  بسته گوشت یک و نیم کیلویی، نذری اهدایی مؤسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا به  ارزش 120 میلیون ریال است که بین هفتاد وپنج خانواده نیازمند توزیع شد.

وی با عنوان اینکه سی و پنج از میان بسته های اهدایی  بین زنان سرپرست خانوار توزیع شده،  اعلام کرد: کانون های سفینه النجات، عاشقان مهدی صفی آباد، کانون بلال روستای جهان، کانون میعاد روستای زاری، کانون شهدای قنبرباغی، کانون شهدای روستای اسفید  در این توزیع مشارکت داشتند.

 

براتی، برگزاری ویژه برنامه جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ویژه مادران و دختران و اهداء گل به مدعوین و تقدیر از بانوان فعال مسجدی، را به دیگر برنامه های این کانون افزود.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با عنوان سبک زندگی اسلامی به مناسبت این ایام خبر داد و گفت: علاوه بر این نیز به همت خواهران فعال مسجد و با همکاری پایگاه بسیج مسجد که همراه برگزاری برنامه های نتام برده بودند، در مسجد به مناسبت ولادت دخت نبی آش نذری طبخ و توزیع شد.

پایان/