9 ساله های مسجدی در بجنورد ورود به دنیای روشن طاعت الهی را جشن گرفتند
9 ساله هاي مسجدي در بجنورد ورود به دنياي روشن طاعت الهي را جشن گرفتند
همزمان با آغاز دهه فجر؛

9 ساله های مسجدی در بجنورد ورود به دنیای روشن طاعت الهی را جشن گرفتند

جشن تکليف دختران دانش آموز بجنوردي به همت کانون پنج تن آل عباء بجنورد، همزمان با آغازين روز از دهه فجر پيروزي برگزار شد.
شناسه خبر : 34823 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ 80 دانش آموزان نسل چهارم انقلاب که هم اکنون در مدرسه مشات 2 شهرستان بجنورد مغول به تحصیل هستند، امروز با آغاز چهل و سومین بهار پیروزی، به دعوت و همیاری اهالی مسجد پنج تن آل عباء، ورود به دنیای روشن طاعت و بندگی را جشن گرفتند.

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در جمع نونهالان تازه مکلف شده مسجدی، که با شوق و اشتیاق گردهم آمده بودند، رسیدن به سن تکلیف و عمل به فرایض الهی را به دانش آموزان حاضر تبریک گفت.

وی ضمن گرامیداشت آغاز ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نهضت پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و اراده  جوانان و نوجوانان انقلابی و مسجدی و ارتباط محکمی با خداوند متعال داشتند شکل گرفت و به پیروزی رسید که شما هم اکنون با انس و الفت با حضرت حق و عمل به فرامین الهی می توانید ادامه دهنده راه آن جوانان برومند و شهدا باشید.

حجت الاسلام «حامد حسن پور» از طلبه های فعال و اساتید کار آموزشی و تربیتی با کودکان و نوجوانان، امروز برخی از فرایض دینی واجب بر یک فرد مکلف اعم از نمار، روزه و اصول و فروع دین و ...  را با زبانِ بازی، مسابقه و شعر به نوگلان تازه مکلف شده حاضر آموزش داد.

پایان/