رسیدگی به مشکلات منطقه ملکش بجنورد به میزبانی اهالی مسجد
رسيدگي به مشکلات منطقه ملکش بجنورد به ميزباني اهالي مسجد
شب دوم «10شب،10 مسجد»؛

رسیدگی به مشکلات منطقه ملکش بجنورد به میزبانی اهالی مسجد

مراسم «10شب،10 مسجد» با هدف گراميداشت ايام دهه فجر پيروزي و رسيدگي به مشکلات مردم و محله هاي پيرامون مسجد، امشب و در دومين برنامه ميهمان مردم و نمازگزاران مسجد فاطمه الزهرا(سلام الله عليها) منطقه ملکش بجنورد شد.
شناسه خبر : 34835 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ مراسم «10شب، 10 مسجد» امشب، دوشنبه 12 بهمن ماه و در دومين شب از برگزاري آن، مردم انقلابي را ميهمان جشن انقلاب در مسجد فاطمه الزهرا(س) بجنورد کرد که کانون فرهنگي هنري سلمان فارسي اين مسجد و با هدف رسيدگي به مشکلات محله و مردم اين محله تدارک این برنامه را دیده بود.

 

حجت الاسلام «رضا براتی زاده»، رییس دادگستری خراسان شمالی در این مراسم که در مسجد و حسینیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) منطقه ملکش بجنورد، یکی از مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر این شهر برگزارشد، با گرامیداشت ارزش های نهضت پیروزی انقلاب اسلامی و نتایج آن، به نقش و اهداف امام راحل در دستیابی و به ثمر رساندن انقلاب اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: اولین و اساسی ترین هدف انقلاب اسلامی تشکیل حکومتی برای اجرای احکام اسلام و حضور مردم زیر سایه  نظامی یکپارچه و رسیدگی به اقشار ضعیف و رفع محرومیت ها بود.

وی اعتقاد دینی  و ایمان راسخ مردم  به این نظام اسلامی و پیروی از مرجعیت و رهبری را نکته ای دیگر در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی نام برد و گفت: مردم حتی در سخت ترین شرایط و تنگناها به ارزش های بدست آمده انقلاب معتقدند و برای حفظ یکپارچگی آن همچنان از فرزندان خود می گذرند و آن را فدا می کنند.

حجت الاسلام براتی زاده،  حفظ یکپارچگی مردم و پشتیبانی از دولت مردمی و انقلابی و در کنار این دولت بودن مورد توجه قرار داد و گفت: امروز هم در شرایط سختی هستیم امام اگر ما در کنار هم و متحد باشیم ایران اسلامی به دولت و نظامی قدرتمند خواهد بود.

 

در این مراسم نماینده هیئت امناء مسجد فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) در ابتدای مراسم ضمن خوش آمدگویی مشکلات منطقه ملکش را در 9 بند ایراد کرد و نمایندگانی از شهرداری به ویژه شهرداری منطقه 2 بجنورد و فرمانداری حضور داشتند و ضمن توجه به این مشکلات با مردم نیز چهره به چهره سخن گفتند و پای شنیدن مشکلات فردی و اجتماعی این افراد و محله نشستند و پاسخ گفتند.

همچنین اجرای گروه سرود رهپویان ولایت و برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع انقلاب از اهم برنامه های این مراسم در شب دوم اجرای آن می توان نام برد.

 

گفتنی است، فردا چهارشنبه 13بهمن و در سومین شب از اجرای برنامه های «10 شب، 10 مسجد» اهالی مسجد حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) بجنورد میزبان مردم و مسئولین خواهد بود.

پایان/