کانون بقیه الله(عج) «به میدان آوردن حرکت‌های مردمی» را روایت کرد
کانون بقيه الله(عج) «به ميدان آوردن حرکت‌هاي مردمي» را روايت کرد
همزمان با سومین روز از دهه فجر1400؛

کانون بقیه الله(عج) «به میدان آوردن حرکت‌های مردمی» را روایت کرد

فعالان کانون فرهنگي هنري مسجد بقيه الله (عج) شهرک فرهنگيان بجنورد امروز با راه اندازي غرفه اي نمايشگاهي در همايش رويداد قيام، روايت به ميدان آوردن حرکت هاي مردمي را به نمايش گذاشتند.
شناسه خبر : 34891 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  بانوان فعال در کانون فرهنگی هنری مسجد  بقیه الله (عج) در عزمی انقلابی و راسخ همراه دیگر تشکل های مردمی، امروز 14 بهمن، در برنامه استانی رویداد قیام با هدف روایت به میدان آوردن حرکت های مردمی حضور یافتند و با راه اندازی غرفه ای نمایشگاهی در این روایت نقش آفرین شدند.

 

«فاطمه صائمیان»، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد بقیه الله (عج) بجنورد در این باره  با اشاره به اینکه حرکت های مردمی جریانساز و موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد گفت: شیوع ویروس کرونا نشان داد که مردم با در صحنه بودن و حفظ یکپارچگی و خارج از یک سازمان و نهاد دولتی می توانند در حد و توان و تخصص خود با وحدت اتفاق های جدید و ارزشمندی خلق کنند.

وی اضافه کرد: برای همیاری بیشتر فعالان فرهنگی منطقه گردهم آمدند و و با کمی بررسی مسجد را مامن و بهترین مکان برای وحدت و همدلی و انجام کارهای سازنده مشترک دیدیم و در هر مناسبتی گردهم آمدیم و با همکاری و همدلی در محوریت مسجد برنامه های متنوع برگزار شد.

صائمیان، تشکیل گروه سرود و اجرا به مناسبت های مختلف، تهیه بسته های آموزشی با هدف رفع شبهات و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، تهیه بسته های معیشتی، توزیع بسته های فرهنگی اعم از کتاب و پک های آموزشی، بسته های طب سنتی و ترویج طب اسلامی، راه اندازی حلقه های مشاوره و معرفتی ویژه نوجوانان و جوانان و برگزاری نشست های آموزشی و کارگاهی سبک زندگی اسلامی، فروش محصولات صنایع دستی  و کارآفرینی؛ را از اهم اقدامات انجام شده اهالی این مسجد و کانون فرهنگی هنری آن نام برد.

وی در تکمیل این خبر اضافه کرد: در این غرفه نمایشگاهی سعی کردیم  با تصاویر و کتب و بورشور فعالیت ها و تجربه های مسجدی محله خود را که با اراده مردم و ایده های جمعی انجام گرفته را در معرض دید علاقمندان قرار دهیم.

وی اضافه کرد: این غرفه تا ساعت 17 امروز برای بازدید در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد دایر است.

 

پایان/