مردم انقلابی صندل آباد بجنورد میهمان شهدای درصوفیان شدند
مردم انقلابي صندل آباد بجنورد ميهمان شهداي درصوفيان شدند
همزمان با شب شهادت هادی هدایت؛

مردم انقلابی صندل آباد بجنورد میهمان شهدای درصوفیان شدند

مراسم گراميداشت ايام دهه فجر، امشب در حسينيه فاطمه الزهرا(س) صندل آباد بجنورد در قالب برگزاري يادواره شهداي درصوفيان و نکوداشت خانواده هاي اين شهداي والامقام، برگزار شد.
شناسه خبر : 34900 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ یادواره 7 شهید والامقام منطقه درصوفیان بجنورد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و مردم انقلابی و دلباخته اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) امشب جمعه 15 بهمن ماه، همزمان با فرا رسیدن سوم ماه رجب، سالروز شهادت هادی هدایت، حضرت امام علی النقی (علیه السلام) برگزار شد.

 

این مراسم که از برنامه های «10شب، 10 مسجد» تدارک دیده شده از سوی کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر به شمار می رود  و با سینه زنی و مرثیه سرایی در رثای امام دهم و شهدا همراه بود، حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه و نیز دکتر «محمدرضا حسین پور»، استاندار خراسان شمالی نیز حضور داشتند.

 

اجرای گروه سرود تازه نفس و هنرمند مسجدی احسان به مربیگری حجت الاسلام صانعی امام جماعت مسجد صندل آباد در این مراسم از جمله برنامه هایی بود که می توان نام برد.

 

در این مراسم از خانواده معزز شهدای والامقام شهید سردار «مسلم رحمتی»، شهید «عقیل علی نیا»، شهید «مهدی عوض پور»، شهید «گلحسن ابراهیمی»، شهید «حسن خاک نژاد»، شهید »محمود الهی» و نیز شهید «احمد پورولی» تکریم و تجلیل شد.

 

 همچنین در ادامه سرهنگ الهی، ضمن قدردانی از برگزار کنندگان و همراهان این برنامه ارزشمند و معنوی برخی از  مشکلات و آسیب موجود در منطقه برای مسئولان حاضر بازگو کرد.

 

گفتنی است، شنبه 16 بهمن و در ششمین برنامه از «10شب، 10مسجد» مسجد حضرت امام سجاد(علیه السلام) منطقه خوشی میزبان  مردم انقلابی است.

 

پایان/