برگزاری کرسی تلاوت آیات شریفه قرآن کریم در اسفراین همزمان با دهه فجر
برگزاري کرسي تلاوت آيات شريفه قرآن کريم در اسفراين همزمان با دهه فجر

برگزاری کرسی تلاوت آیات شریفه قرآن کریم در اسفراین همزمان با دهه فجر

اهالي مسجد شهرستان اسفراين با محوريت کانون‌هاي مساجد در قالب برنامه «10شب، 10 مسجد» و گراميداشت ايام پيروزي کرسي تلاوت آيات شريفه قرآن کريم برگزار کردند.
شناسه خبر : 34947 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۴۱

به گزارش ستاد زتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ مردم انقلابی اسفراین در  برنامه «10شب، 10 مسجد» با برگزاری کرسی تلاوت آیات شریفه قرآن کریم  در مساجد شهری و روستایی چهل و سومین دهه فجر پیروزی گرامیداشتند.

این محفل معنوی و انسان ساز که با هدف انس بیشتر نوجوانان و جوانان با معجزه رسول مکرم اسلام (ص) برگزار شد، قاریان برجسته اسفراین آیاتی چند از کلام الله مجید را برای حاضران در مراسم تلاوت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید «محمد موسوی»،  امام جمعه اسفراین به همراه نوری، سرپرست فرمانداری این شهرستان در این برنامه ها حضور محوری داشتند.

اهالی مسجدی نرجسیه اسفراین، مسجد حضرت  امام رضا (علیه السلام) و نیز مسجد حضرت   امام حسن عسگری(علیه السلام) روستای فرطان در این شب ها میزبان مردم انقلابی در 10شب 10 مسجد و محافل انس با قرآن کریم بودند.

حجت الاسلام موسوی در این مراسم ضمن توصیه به قرآن آموزی و تلاوت روزانه آیات شریفه آن، خطاب به  نوجوانان و جوانان گفت: همچنانکه از گوشی هایتان استفاده های بسیار می کنید، آگاه باشید و در کنارش حداقل یک آیه قرآن را خوانده و معنای آن را جستجو کنید چراکه همین یک آیه معنویت و رحمت ایجاد کرده و انسان را در مدار انسانیت و الهیت نگه می دارد.

وی همچنین افزود: قرآن درس زندگی و اخلاق می دهد و راهنمای سعادت انسان است.

برگزاری میز خدمت و بررسی مشکلات محلات، برگزاری مسابقه فرهنگی و اهداء جایزه به پاسخ های برتر، ارائه دستاوردهای انقلاب توسط مسئولان حاضر از اهم برنامه های این مراسم می توان نام برد.

پایان /