مقابله در جنگ اقتصادی دشمن خاکریزهای بلندتری می‌خواهد/ مطالبه‌گر وضع قوانین سازنده‌تری باشیم
مقابله در جنگ اقتصادي دشمن خاکريزهاي بلندتري مي‌خواهد/ مطالبه‌گر وضع قوانين سازنده‌تري باشيم
معاون هماهنگ کننده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی؛

مقابله در جنگ اقتصادی دشمن خاکریزهای بلندتری می‌خواهد/ مطالبه‌گر وضع قوانین سازنده‌تری باشیم

اکبري، در برنامه مسجدي جشن انقلاب؛ جنگ امروز دشمن را جنگ اقتصادي تمام عيار وصف کرد و مطالبه‌گري از مسئولان به ويژه نمايندگان مجلس را مورد توجه قرار داد و گفت: در جنگ اقتصادي در وهله اول استفاده از کالاي ايراني را مورد توجه قرار دهيم و خاکريزها را بالا ببريم.
شناسه خبر : 34959 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۷

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانهای (فهما) از خراسان شمالی؛ برنامه «10 شب، 10 مسجد» که در سال جاری با میزبانی از مردم انقلابی در 12 مسجد بجنورد و نیز 11 مسجد دیگر در شهرستان ها از جمله اسفراین در شب های دهه فجر و بزرگداشت ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همراه دیگر برنامه هاست، شب گذشته 16 بهمن در ششمین برنامه میهمان فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت امام سجاد (علیه السلام)  بجنورد بود.

 

سرهنگ «حسین اکبری»، معاون هماهنگ کننده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در برنامه مسجدی جشن انقلاب و بزرگداشت ایام دهه فجر، به نهضت انقلاب اسلامی و و نتایج ارزنده آن اشاره کرد و در این باره قدرت علمی و دستاوردهای علمی و نظامی را مورد توجه قرارداد.

وی با عنوان اینکه کسی که در نور زندگی کرده، قدر روشنایی را نمی داند، گفت: نسلی در تاریکی طاغوت زندگی کردند روشنایی نعمت انقلاب اسلامی را می کنند.

وی با عنوان اینکه پس از انقلاب با وجود هجمه های مختلف سلطه گران و منفعت طلبان و دشمنان این نظام اسلامی، در همه عرصه ها سربلند و مقتدر بوده ایم، به جنگ اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت: لازم است در عرصه اقتصادی نیز مانند دیگر عرصه ها علمی و قدرتمند وارد شویم.

وی پایبندی به اصول انقلاب را مورد تاکید قرار داد و یکی از این اصل های بنیادین را اصل ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبر بودن ذکر کرد و گفت: در مقابله با جنگ اقتصادی همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز بارها تاکید داشتند، توجه به تولیدات داخلی و حمایت از آن است.

وی همچنین اضافه کرد: در برخی موارد دچار خود تحقیری شدیم و تولیدات داخلی را ندید میگیریم اما در این عرصه  لازم است نسبت به انتخاب محصولات مصرفی خود، به تولیدات داخلی متعصب باشیم.

سرهنگ اکبری همچنین با اذعان براین نکته که در جنگ اقتصادی تمام موارد به دشمن برنمی گردد بلکه بخشی از خاکریز ها را خودمان  کوتاه زدیم، افزود: ایران اسلامی یکی از ثروتمند ترین کشورهای در جهان است که باید تلاش کنیم با پیوند این نعمت ها و غنایم خدادادی با علم و داشته های مردمی قدرتمند تر شویم.

وی مطالبه گری از مسئولان به ویژه  نمایندگان مجلس، برای وضع قوانین صحیح در حوزه اقتصادی و یا در صورت لزوم تغییر قوانین قبلی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: در جنگ اقتصادی در وهله اول استفاده از کالای ایرانی را مورد توجه قرار دهیم و خاکریزها را ببریم بالا و پس از آن با یقین به آینده روشن متحد و همراه حرکت کنیم.

 

راه اندازی میز خدمت از اهم برنامه های این مراسم بود که نمایندگانی از شهرداری منطقه حاضر شدند و مسایل و مشکلات محله را بررسی و صورتجلسه  کردند که این موارد مطرح شده در قالب مصوباتی  توسط کمیته مساجد جمع بندی و به ادارات برای پیگیری و اجرا  ارسال می شود.

 

امشب نیز در ادامه این برنامه «10 شب 10مسجد»، با حضور مسئولان استانی از جمله سردار روحانی، فرمانده تیپ نیروی زمینی سپاه جواد الائمه (علیه السلام) در منطقه حاشیه خیام و مسجد پنج تن آل عباء برگزار می شود. 

پایان/