جوانان مسجدی میزبان جشن ملی انقلاب در مسجد پنج تن آل عباء بجنورد شدند
جوانان مسجدي ميزبان جشن ملي انقلاب در مسجد پنج تن آل عباء بجنورد شدند

جوانان مسجدی میزبان جشن ملی انقلاب در مسجد پنج تن آل عباء بجنورد شدند

اهالي مسجد پنج تن آل عباء بجنورد در ششمين شب از شب هاي فجر چهل و سوم ميزبان مردم انقلابي در هفتمين برنامه از 10 شب 10 مسجد شدند.
شناسه خبر : 35010 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانهای (فهما) از خراسان شمالی؛ برنامه «10 شب، 10 مسجد» که در سال جاری با میزبانی از مردم انقلابی در 12 مسجد بجنورد و نیز 11 مسجد دیگر در شهرستان ها از جمله اسفراین در شب های دهه فجر و بزرگداشت ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همراه دیگر برنامه هاست، شب گذشته 17 بهمن در هفتمین برنامه میهمان فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد پنج تن آل عباء  بجنورد بود.

 

سردار«محمد روحانی»، فرماندهی تیپ حضرت جوادالائمه(علیه السلام) نیروی زمینی سپاه در خراسان شمالی در این برنامه که به عنوان سخنران حضور داشت، مظاهر قدرت و ارزش های انقلاب اسلامی در مقایسه با دوران ستم شاهی پهلوی را نام برد و گفت: در دورانی هستیم که دشمن با تمام توان در تلاش ایجاد شبهات فراوان در ذهن نوجوانان و جوانان نسبت به انقلاب اسلامی است.

وی بصیرت را مولفه عقلانیت و غیرت دینی نام برد و گفت: همان بصیرت دینی مردم و جوانان باعث پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شد اگر امروز حساسیت و تعصب و بصیرت نداشته باشیم نمی توانیم در برابر دشمنان بایستیم .

سردار روحانی، در ادامه مطلب فوق تاکید کرد: امروز وظیفه ما آگاهی بخشی، روشنگری شبهات است و مساجد بهترین محل برای تبیین آگاهی ها دینی و رفع شبهات ایجاد شده توسط دشمنان است.

راه اندازی میز خدمت با حضور نمایندگان دستگاه های تامین اجتماعی، تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شورای اسلامی شهر بجنورد،  از اهم برنامه های این مراسم بود که مسایل و مشکلات محله بررسی و صورتجلسه  شد.

نوجوانان گروه سرود «فرزندان حاج قاسم » در این برنامه به زیبایی و هنرمندانه نغمه انقلابی خواندند.

 

امشب نیز در ادامه برنامه «10 شب 10مسجد»، با حضور مسئولان استانی در منطقه حاشیه  حصار شیرعلی بجنورد کانون فرهنگی هنری «سفیران هدایت» با همکاری ارکان مسجد حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام)  میزبان مردم انقلابی خواهد بود.

 

پایان/