اهالی کانون سفیران هدایت میزبان جشن انقلاب در بجنورد
اهالي کانون سفيران هدايت ميزبان جشن انقلاب در بجنورد
هفتمین شب از لیالی فجر؛

اهالی کانون سفیران هدایت میزبان جشن انقلاب در بجنورد

فعالان کانون فرهنگي هنري «سفيران هدايت» مسجد موسي بن جعفر(عليه السلام) بجنورد در منطقه حصار شيرعلي شب گذشته در هشتمين برنامه بزرگداشت دهه فجر در مساجد، ميزبان مردم انقلابي شدند.
شناسه خبر : 35029 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ جشن ملی 1400 اهالي مسجد موسی بن جعفر (عليه السلام) در هفتمین شب از لیالی فجر چهل و سوم با حضور مردم انقلابي در منطقه حصار شیرعلی  بجنورد در قالب «10 شب، 10مسجد» برگزار شد.

 

این برنامه که از برنامه های محوری کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان شمالی است، با میزبانی اهالی مسجد از مردم و مسئولان و خدمت رسانی به مردم، در 12 مسجد بجنورد و نیز شهرستان های دیگر استان از جمله 11 مسجد در اسفراین تدارک دیده شده، 18بهمن در جمع مردم مسجدی منطقه حصار شیرعلی بجنورد برگزار شد.

 

علاوه بر اجرای سرود توسط نوجوانان مسجدی و گروه سرود مسجد موسی بن جعفر (علیه السلام)، سخنرانی سرهنگ حسین اکبری، معاون هماهنگ کننده سپاه جواد الائمه (علیه السلام) استان و نیز برگزاری مسابقه فرهنگی از اهم برنامه های این مراسم می توان نام برد.

«جواد حمیدی»، شهردار بجنورد به همراه شهرداران منطقه یک و منطقه دو و اعضای شورای اسلامی این شهر، در مراسم فوق پشت میز خدمت حاضر شدندو چهره به چهره  و فردی به مشکلات و سوالات مردم پاسخ گفتند و برای پیگیری بیشتری مصوباتی نیز تعیین شد.

گفتنی است، امشب نیز در ادامه هموطنان اهل تسنن در برنامه «10 شب، 10مسجد» در محل مسجد اهل تسنن حنفیه بجنورد میزبان مردم انقلابی است.

 

پایان/