کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) بجنورد آماده افتتاح می شود
کانون فرهنگي هنري انصارالمهدي (عج) بجنورد آماده افتتاح مي شود
همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛

کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) بجنورد آماده افتتاح می شود

شيرازيان، از تجهيز و آماده افتتاح شدن کانون فرهنگي هنري انصار المهدي (عجل الله تعالي فرج الشريف) بجنورد خبر داد و گفت: همزمان با 22 بهمن، سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي اين کانون افتتاح مي‌شود.
شناسه خبر : 35044 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۲۲

«هاشم شیرازیان» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، خبر از افتتاح کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عجل الله تعالی فرج الشریف) که به تازگی در سامانه بچه های مسجد ثبت و مجوز فعالیت خود را دریافت کرده اس، داد.

 

مدیر ستاد فهما استان خراسان شمالی افزود: این کانون در مسجد حضرت قائم آل محمد(صلی الله علیه وآله وسلم) شهر بجنورد با همکاری ارکان این مسجد به مدیریت «علی پولادی خراشا» همزمان با 22 بهمن و با حضور مسئولین به طور رسمی گشایش می یابد.

 

شیرازیان، افزود: حدود 15 میلیون تومان  تجهیزات و اقلام همچون قفسه کتاب، میز و صندلی مطالعه، 100 جلد کتاب، کمد و فایل اداری برای آماده سازی این کانون جهت افتتاح، به فعالان مسجد اهدا شد.

وی در بخشی دیگری از مباحث خود به فعالیت های ستاد فهما استان خراسان شمالی به مناسبت ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن تکلیف دختران، جشن ملی 1400 در مساجد با برنامه «10شب، 10 مسجد»، اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی و حفظ سوره فجر، برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن و محافل انس با قرآن از دیگر برنامه های محوری کانون های فرهنگی هنری در مساجد خراسان شمالی به شمار می رود.

گفتنی است، بچه های مسجد حضرت قائم آل محمد (عج) که هم اکنون اقدام به تاسیس کانون فرهنگی هنری کردنده اند، فعالیت های فرهنگی و هنری چشمگیری از جمله تشکیل گروه سرود و اجرا در محافل استانی و برنامه های زنده تلویزیونی به مناسبت های مختلف، اجرای برنامه های مناسبتی در مسجد را در کارنامه خود دارند.