میزبانی برادران اهل سنت از جشن انقلاب در بجنورد
ميزباني برادران اهل سنت از جشن انقلاب در بجنورد

میزبانی برادران اهل سنت از جشن انقلاب در بجنورد

اتحاد شيعه و سني و وحدت انقلابي در برنامه «10شب؛ 10 مسجد»، به ميزباني اهالي مسجد حنفيه بجنورد از جشن ملي 1400، در قاب تصاوير اهالي مسجد نشست.
شناسه خبر : 35059 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  اهالی مسجد اهل تسنن حنفیه بجنورد در نهمین شب از برگزاری برنامه «10شب، 10 مسجد» میزبان مردم انقلابی و مسئولان در جشن ملی انقلاب شدند و ایام دهه فجر پیروزی را گرامی داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام «رحیم مهدوی پور» رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد و از اساتید حوزه و دانشگاه اتحاد بین شیعه و سنی را از دستاوردهای بارز و ویژه انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و ایجاد تزلزل و گسستگی بین مسلمانان را از دسیسه های همیشگی دشمنان برشمرد و تلاش  بر تحکیم حفظ یکپارچگی و همدلی بین مسلمانان را مهم و کارساز خواند.

 

راه اندازی میز خدمت با حضور نمایندگان دستگاه های تامین اجتماعی، تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شورای اسلامی شهر بجنورد،  از اهم برنامه های این مراسم بود که مسایل و مشکلات محله بررسی و صورتجلسه  شد.

 

برنامه «10 شب، 10 مسجد» در سال جاری با میزبانی از مردم انقلابی در 12 مسجد بجنورد و نیز 11 مسجد دیگر در شهرستان ها از جمله اسفراین در شب های دهه فجر و بزرگداشت ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همراه دیگر برنامه هاست.

 

امشب نیز در ادامه برنامه «10 شب، 10مسجد»، با حضور مسئولان استانی در منطقه حاشیه کوی امام هادی (علیه السلام) کانون فرهنگی هنری «رمضان» با همکاری ارکان مسجد حضرت امام حسین (علیه السلام)  میزبان مردم انقلابی خواهد بود.