خدمت رسانی به مردم در تریبون آزاد مسجد جامع منطقه بام
خدمت رساني به مردم در تريبون آزاد مسجد جامع منطقه بام
به همت کمیته مساجد ستاد دهه فجر اسفراین،

خدمت رسانی به مردم در تریبون آزاد مسجد جامع منطقه بام

ميز خدمت رسيدگي به مشکلات مردم منطقه بام اسفراين در قالب تريبون آزاد و پاسخگويي به سوالات عموم، به همت کميته مساجد ستاد دهه فجر اين شهرستان و با حضور اعضاي شوراي اداري شهر صفي آبا در مسجد جامع برگزار شد.
شناسه خبر : 35071 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ مسجد جامع دهستان بام، در آستانه فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میزبان مسئولان شهرستان اسفراین شد و طی آن ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، با تشکیل میز خدمت و تریبون آزاد، مشکلات مردم منطقه بررسی و راهکارهای آن ارائه شد.

 

در این برنامه که در قالب «10شب، 10 مسجد» و به همت کمیته مساجد ستاد دهه فجر شهرستان اسفراین و با مشارکت محوری کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه ریزی و اجرا شد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین، و نوری فرماندار آن در کنار اعضای شورای اداری شهر صفی آباد حضور داشتند و از نزدیک در جریان روند پاسخگویی مسئولان به مردم  قرار گرفتند.

کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا(سلام الله علیها)  و نیز کانون عاشورای بام در برگزاری این مراسم مشارکت محوری داشتند.

 

پیش از این و در دوشب گذشته، نیز مسجد جامع رویین اسفراین، مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) و اعضای کانون امام خامنه ای (مدظله العالی) این مسجد میزبان برنامه جشن ملی 1400 در مساجد بودند.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بانوان، برگزاری کرسی تلاوت نور و محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقه فرهنگی و تجلیل از فعالان مسجدی، اجرای سرودهای انقلابی توسط نوجوانان مسجدی و اعضای کانون ها از اهم برنامه های اجراشده در مساجد اسفراین می توان نام برد.

پایان/