ندای الله اکبر پیروزی از مناره مساجد خراسان شمالی برخاست
نداي الله اکبر پيروزي از مناره مساجد خراسان شمالي برخاست
به همت کانون های مساجد،

ندای الله اکبر پیروزی از مناره مساجد خراسان شمالی برخاست

فعالان 389 کانون هاي فرهنگي هنري در مساجد خراسان شمالي همصدا با سراسر کشور بانگ الله اکبر از مناره هاي مساجد خود در فضاي همدلي شهر و روستاهاي استان پراکندند.
شناسه خبر : 35128 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ ساعت 21 امشب، 21 بهمن ماه جاری، اهالی فهمای خراسان شمالی همصدا با سراسر ایران اسلامی، بانک الله اکبر سر دادند و لحظه خوش پیروزی روشنایی حق  بر ظلمت طاغوت را یادآور شدند.

 

همچنین بانک پیروزی در شب الله اکبر از مناره مساجد در محله های مختلف شهری و روستایی به همت اهالی مسجد پیچید و چهل و سومین سال طلوع انقلاب اسلامی ایران بزرگ  گرامی داشته شد.

هاشم شیرازیان، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن در مناطقی که مشخص شده، را مورد توجه قرار داد و گفت: صبح فردا، جمعه 22 بهمن اهالی فهمای این استان نیز هم قدم با دیگر هموطنان در نقاط مختلف کشور، از مقابل مساجد به سمت میعادگاه های حماسه آفرینی حرکت خواهند کرد.

 

وی افتتاح کانون انصارالمهدی(عج) در مسجد حضرت قائم آل محمد(عج) برگزاری برنامه های متنوع، همچون مسابقات فرهنگی و هنری، نشست های بصیرتی با موضوع «جهاد تبیین» برای نوجوانان و جوانان در مساجد، تشکیل میز خدمت در مساجد و بررسی مشکلات مردم در محلات مختلف شهرهای اسفراین و بجنورد به صورت چهره به چهره، برگزاری جشن ملی 1400 در مساجد، برگزاری جشن تکلیف نوجوانان در مساجد را از اهم برنامه های تدارک دیده در روز 22 بهمن نام برد.

 وی همچنین اجرای گروه سرود نسیم ولایت در برنامه زنده تلویزیونی خیابان انقلاب پلاک 43 را همزمان با شب پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به این برنامه ها افزود.

 

پایان/