گرامیداشت چهل و سومین 22 بهمن پیروزی / از حضور در راهپیمایی تا اجراهای هنرمندانه نوجوانان مسجدی در جشن ملی 1400
گراميداشت چهل و سومين 22 بهمن پيروزي / از حضور در راهپيمايي تا اجراهاي هنرمندانه نوجوانان مسجدي در جشن ملي 1400
به همت اهالی فهما در خراسان شمالی؛

گرامیداشت چهل و سومین 22 بهمن پیروزی / از حضور در راهپیمایی تا اجراهای هنرمندانه نوجوانان مسجدی در جشن ملی 1400

فعالان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي، چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را با برگزاري برنامه‌هاي متنوع از جمله حضور در را هپيمايي 22 بهمن تا برگزاري مسابقات فرهنگي و هنري و اجراي سرود در برنامه زنده تلوزيوني گرامي داشتند.
شناسه خبر : 35139 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ اهالی مسجد و فعالان فرهنگی هنری ر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان  شمالی در کام هایی راسخ و مشت هایی گره کرده، دیواری محکم در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ساختند و بار دیگر لبیک گوی رهبر و مدافع دستاوردهای انقلاب اسلامی شدند و چهل و سه سال ایستادگی و استقلال را جشن گرفتند.

 

همراهی پرشور اهالی مسجد در کنار عموم مردم  در نقاط شهری و روستایی استان، پرچم های افراشته در دستان کودکان و نوجوانان ، مجموعه ای زیبا از چهار نسل را گردهم آورد؛ از دهه شصتی های معروف و مقاوم تا دهه هفتادی و هشتادی و کودکان دهه نودی که سرود می خواندند و برای آینده ای روشن، تصویری از رنگ ها را به جا گذاشتند.

 

بچه مسجدی های نوجوان در قالب گروه های سرود، سرود های ناب اوایل انقلاب را بازخوانی کردند و تماشاگران برنامه شبکه اترک استانی را به خیابان های حماسه و تاریخ جوانان مطالبه گر بردند.

این نوجوانان در قالب گروه سرود «نسیم ولایت» کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی(عج)  در شب و روز پیروزی انقلاب اسلامی با سه اجرا میهمان بینندگان  انقلابی این شبکه شدند.

مسابقه عکاسی  فجر تماشایی، ارسال عکس از بانگ های الله اکبر و حضور در راهپیمایی 22 بهمن به همت کانون پنج تن آل عبا بجنورد، توزیع بسته های همدلی و اجرای پاتوقی سرود در معابر و خیابان های اسفراین توسط گروه سرود «کوثر ولایت»، بچه های سرود مسجد علی بن ابیطالب (علیه السلام)  شهر آشخانه در برنامه زنده تلویزیونی شبکه اترک از دیگر برنامه ها می توان نام برد.

 

جشن انقلاب در مساجد و برپایی میز خدمت  و دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم و  پاسخگویی به سوالات و مشکلات مطرح شده مردم، برگزاری نمایشگاه های عکس انقلاب و برگزاری  نشست های تخصصی جهاد تبیین از دیگر تلاش های اهالی فهما ی خراسان شمالی برای گرامیداشت دهه فجر چهل و سوم می توان نام برد.

 

پایان/