کانون فرهنگی و هنری انصارالمهدی (عج) بجنورد امشب افتتاح شد
کانون فرهنگي و هنري انصارالمهدي (عج) بجنورد امشب افتتاح شد
همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب؛

کانون فرهنگی و هنری انصارالمهدی (عج) بجنورد امشب افتتاح شد

کانون فرهنگي و هنري انصارالمهدي (عج) امشب همزمان با فرا رسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ميلاد حضرت جواد الائمه(عليه السلام) در مسجد حضرت قائم آل محمد(عج) بجنورد به طور رسمي گشايش يافت.
شناسه خبر : 35142 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ کانون فرهنگی وهنری انصارالمهدی(عج) با فعالیت نوجوانان و انتخاب مدیری جوان، امشب 22 بهمن 1400، با حضور تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی فعالیت مسجدی خود را به طور رسمی آغاز کرد.

 

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در افتتاح این کانون  گفت: کانون فرهنگی و هنری انصار المهدی(عج) با همراهی ارکان مسجد حضرت قائم آل محمد (ص)  به تازگی در سامانه بچه های مسجد ثبت و مجوز فعالیت مسجدی خود را دریافت کرده است که امروز شاهد افتتاح این کانون هستیم.

 

وی افزود: این کانون هم اکنون به ثبت رسیده و دارای کدشناسایی و صفحه ای اختصاصی در سامانه بچه های مسجد و پس از این با  مدیریت «علی پولادی خراشا» و همراهی امام جماعت مسجد فعالیت می کند.

 

شیرازیان همچنین  اعلام کرد: حدود 15 میلیون تومان  تجهیزات و اقلامی همچون قفسه کتاب، میز و صندلی مطالعه، 100 جلد کتاب، کمد و فایل اداری برای آماده سازی این کانون جهت افتتاح، به فعالان مسجد اهدا شد.

 

وی به قابلیت های فعالان این کانون اشاره کرد و گفت: تشکیل گروه سرود «نسیم ولایت» و اجراهای متعدد در برنامه های زنده تلویزیونی و مناسبتی ویژه در استان را در کارنامه دارد.

پایان/