مسجد حضرت قائم آل محمد(عج) حسن ختام جشن انقلاب در بجنورد
مسجد حضرت قائم آل محمد(عج) حسن ختام جشن انقلاب در بجنورد

مسجد حضرت قائم آل محمد(عج) حسن ختام جشن انقلاب در بجنورد

اهالي مسجد حضرت قائم آل محمد(عج) بجنورد همزمان با 22 بهمن و در شب ميلاد ابن الرضا، حضرت جوادالائمه (عليه السلام) ميزبان جشن ملي 1400 شدند و برنامه «10 شب ، 10 مسجد» پس از 12 شب ميزباني مساجد از مردم انقلابي به پايان رسيد.
شناسه خبر : 35143 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) بجنورد در مسجد حضرت قائم آل محمد(عج) با همراهی دلسوزانه امام جماعت،  در شب پایانی دهه فجر، میزبان مردم انقلابی در دوازدهمین برنامه «10شب، 10 مسجد» شدند و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام حیدری، رئیس حوزه‌های علمیه خراسان شمالی در این مراسم معنوی که با شور و شعف جشن میلاد دردانه ثامن الحجج، حضرت امام محمد تقی (علیه السلام) همراه بود، به شخصیت والای آن امام همام اشاره کرد و گفت: حضرت جوادالائمه(ع) در شرایط خفقان حکومت عباسی راه امامت  را بر روشنگری و بصیرت بخشی انتخاب کرد و الگویی ارزنده و ناب در این باره است.

وی اضافه کرد: آن امام والا، به شکل دقیق و ارزنده «جهاد تبیین» را در پیش گرفتند و با روشنگری و بصیرت بخشی به مردم در تداوم راه دین و ارزش های اسلام تلاش کردند.

حجت الاسلام حیدری در ادامه با اشاره  به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و نیز آیاتی از کلام الله مجید اشاره کرد و حفاظت از دستاوردهای انقلاب در برابر توطئه های دشمنان را روشنگری و بصیرت بخشی ذکر کرد زمینه آن را خودسازی و نتیجه اش را جامعه سازی و پس از آن تمدن سازی نام برد.

در این مراسم همچون شب های گذشته میز خدمت با حضور مسئولانی از دستگاه های مختلف شکل گرفت و مسئولین به صورت چهره به چهره با مردم در خصوص مشکلات محل گفتگو کردند. 

 

برنامه «10 شب، 10 مسجد» در سال جاری با میزبانی از مردم انقلابی در 12 مسجد بجنورد و نیز 11 مسجد دیگر در شهرستان ها از جمله اسفراین در شب های دهه فجر و بزرگداشت ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همراه دیگر برنامه هابود.

 

گفتنی است؛ در این مراسم کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) که به تازگی مجوز تاسیس آن در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است،  با حضور مسئولین و محورین نوجوانان و جوانان به طور رسمی افتتاح و آغاز به ما کرد.

پایان/