اهالی فهما در اسفراین به نیابت از شهید حسینی فر، بر دست پدر بوسه ی تکریم زدند
اهالي فهما در اسفراين به نيابت از شهيد حسيني فر، بر دست پدر بوسه ي تکريم زدند
همزمان با روز پدر؛

اهالی فهما در اسفراین به نیابت از شهید حسینی فر، بر دست پدر بوسه ی تکریم زدند

فعالان کانون فرهنگي هنري مشکات اسفريان، همزمان ميلاد با سعادت مولاي متقيان حضرت علي (عليه السلام) به ديدار خانواده شهيد حسيني فر رفتند و روز پدر را بزرگ داشتند.
شناسه خبر : 35274 تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسان ای فهما از خراسان شمالی؛ فعالان کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد حضرت صاحب الزمان (عج الله تعالی فرج الشریف)، امروز سه شنبه، مصادف با 13 رجب، سالروز میلاد با سعادت امیر مومنان، حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام) که به روز پدر نامگذاری شده، به دیدار پدر بزرگوار شهید والامقام «محمود حسيني فر» رفتند و مقام شامخ ان پدر شهید را گرامی داشتند.

 

«زهرا براتي»، مدير کانون مشکات  اسفراین در این دیدار  که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تدارک دیده شده بود، گفت: خانواده شهدا برگردن ما حقي بزرگ دارند و شايسته ديديم تا به مناسبت روز پدر به ديدار پدر شهيد «محمود حسيني فر»برويم و به نيابت از فرزند شهيدش از وی تجليل کنيم و روز پدر را گرامي بداريم.

 

پدر شهید در این دیدار که جمع اهالی مسجد را در خود گردآورده بود، ضمن تقدیر از حضور جوانان مسجدی، به مناسبت میلاد حضرت امیر المومنین(علیه السلام) به حاضران عیدی داد.

 

شهید والامقام  «محمود حسيني فر» متولد خرداد ۱۳۴۷در اسفراين است،  که در سال سوم متوسطه به عنوان بسيجي به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و در سال ۱۳۶۴در منطقه چوارته عراق به درجه رفيع شهادت نائل  دست یافت.

 

گفتنی است، طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله پیرامون مسجد برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

پایان/